hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > در دهه فجر امسال ۴۸ برنامه شاخص در مدارس و مراکز آموزشی گلستان برگزار می شود

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت:

در دهه فجر امسال ۴۸ برنامه شاخص در مدارس و مراکز آموزشی گلستان برگزار می شود

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: در ایام الله دهه فجر امسال ۴۸ برنامه شاخص در مدارس و مراکز آموزشی مشمول اداره کل آموزش و پرورش گلستان اجرا خواهد شد.

سیدرضا نظری در ستاد خبری فجر گلستان افزود: ۴۰۲ هزار دانش آموز گلستانی با هدایت ۲۵ هزار فرهنگی درس هزار مدرسه گلستان و مدیر برگزاری جشن انقلاب هستند و تلاش می کنیم جشن متفاوتی نسبت به سال های گذشته به نمایش بگذاریم

وی اظهار کرد: برگزاری سرود ۲۲ بهمن با حضور هزار و ۳۵۷ دانش آموز در ۱۰ شهر استان، به صدا درآمدن گلبانگ انقلاب با حضور بیش از پنج هزار دانش آموز در شهر گرگان و اجرای برنامه های فرهنگی در ۶۶ مدرسه انقلاب در شهرستان‌های چهارده گانه گلستان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده آموزش و پرورش در دهه فجر است.

وی ادامه داد: برگزاری جشن تکلیف برای بیش از ۴۰ هزار دانش آموز گلستانی از جمله برنامه های فرهنگی آموزش و پرورش در دهه فجر امسال است.

وی تصریح کرد: افتتاح و راه اندازی چهار اتاق درس تربیت بدنی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و احداث سه پروژه ورزشی درون مدرسه ای از جمله اقدامات اجرایی و عمرانی در دهه فجر است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: برگزاری مسابقات نقاشی، عکاسی و همچنین راه اندازی رادیو مدرسه از برنامه هایی است که از سوی آموزش و پرورش پیش بینی و جوایز ارزشمندی برای این مبحث در نظر گرفته شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد