hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > ۴۰ مجوز بی‌نام در گلستان آماده واگذاری به سرمایه گذاران برای پروژه های مختلف در استان صادر شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان:

۴۰ مجوز بی‌نام در گلستان آماده واگذاری به سرمایه گذاران برای پروژه های مختلف در استان صادر شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: در سال جاری ۴۰ فقره مجوز بی‌نام در بخش های مختلف صنعت، انرژی، کشاورزی و گردشگری آماده واگذاری به سرمایه گذاران در گلستان است.

سیدمحمد دهنوی در ستاد خبری فجر گلستان اظهار کرد: در حال حاضر ۴۰ فقره مجوز برای بخش های مختلف صنعت، انرژی، گردشگری و کشاورزی در سامانه مجوزها، بارگذاری و آماده واگذاری به سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان افزود: در سال جاری چهار فقره قرارداد با سرمایه‌گذاران خارجی منعقد شده که حاصل آن مشارکت ۶.۶ میلیون دلاری خارجی ها در پروژه های استان است.

وی ادامه داد: یک پروژه حدود ۶۰ میلیون دلاری با یک سرمایه گذاری خارجی در حال نهایی شدن است که با اجرایی شدن آن تحولی بزرگ در گلستان رخ خواهد داد.

وی گفت: مجوز شیرین سازی ۳۶ میلیون متر مکعب آب خزر تحصیل شده است و به دنبال شیرین طرح شیرین‌سازی ۷۲ میلیون مترمکعب آب دریای خزر هستیم؛ در این خصوص مکان برداشت این مقدار آب در خزر مشخص و جانمایی تاسیسات آن در مجاورت بندر خواجه نفس است.

وی به موضوع تله کابین گرگان اشاره کرد و گفت: مطالعات نهایی زیست محیطی این پروژه در هفته آینده در تهران بار دیگر مورد بررسی قرار می گیرد.

دهنوی ابراز امیدواری کرد با توجه به اینکه همه اصلاحات مورد نظر محیط زیست در پروژه اعمال شده است تله کابین گرگان تا پایان سال تعیین تکلیف و اجرایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به اینکه گلستان، قطب تولید طیور کشور است گفت: یکی از چالش‌های تولید طیور استان ، تامین برق و گاز و حمایت بانکی است که با جدیت از تولید دراین بخش حمایت خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد