hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > افتتاح و کلنگ زنی ۱۶۰۰ پروژه دهه فجرگنبد کاووس

رئیس ستاد دهه فجر گنبد کاووس:

افتتاح و کلنگ زنی ۱۶۰۰ پروژه دهه فجرگنبد کاووس

فرماندار گنبدکاووس گفت: در ایام الله دهه فجر هزار و ۶۰۰ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر هزار و ۴۴۹ میلیارد تومان در شهرستان گنبدکاووس کلنگ زنی و افتتاح می شود.

مهدی دهرویه در ستاد خبری فجر گلستان اظهار کرد: ۲۷۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۴۹ میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر بهره برداری و کلنگ زنی می‌شود که از این تعداد پروژه ۲۱۳ پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار گنبدکاووس افزود: هزار و ۳۲۴ پروژه اقتصادی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود که منتهی به ایجاد دو هزار و ۵۶۰ شغل پایدار خواهد شد.

وی گفت: مجموع پروژه‌های دهه فجر در گنبد کاووس هزار و ۶۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۴۴۹ میلیارد تومان است.

دهرویه ادامه داد: افتتاح مرکز ام. ار. آی بیمارستان مطهری، توسعه بخش ۲۳۰ کیلوولت فجر گنبد، هنرستان ۱۲ کلاسه تمام خیری، مقاوم سازی ۱۹۷ واحد مسکن روستایی و اجرای پروزه های تبدیل سیم به کابل شهری از جمله پروژه قابل بهره برداری در این ایام است.

وی افزود: در حوزه اقتصادی نیز ۲ طرح با اعتبار ۶۸۵ میلیارد تومان با اشتغال یکهزار و ۶ نفر کلنگ زنی  و تعداد یکهزار و ۳۲۲ طرح با اعتبار ۲۱۴ میلیارد و ۷۴۴ میلیون تومان و اشتغال یکهزار و ۵۵۴ نفر افتتاح می شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد