hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > برگزاری ۴۷ عنوان برنامه طی دهه فجر توسط کانون های مساجد گلستان

رئیس کمیته مساجد گلستان:

برگزاری ۴۷ عنوان برنامه طی دهه فجر توسط کانون های مساجد گلستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان از برگزاری ۴۷ عنوان برنامه طی دهه فجر توسط کانون های مساجد استان خبرداد.

مهدی بیکی در جلسه ستاد خبری دهه فجر گلستان اظهارکرد: ۴۷ عنوان برنامه متشکل از هزار و ۶۵ برنامه در دهه فجر توسط کانون های مساجد در گلستان برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: برنامه های دهه فجر امسال بر اساس پیوند مساجد و مدرسه برنامه ریزی شده است به این صورت ۱۰ شب ۱۰ مسجد با هدف جهاد تبیین برگزار شده و همچنین در ۶ مسجد در جوار مدرسه هم برنامه هایی تحت عنوان پیوند مسجد و مدرسه شکل خواهد گرفت.

وی بیان کرد: مسابقه کتابخوانی با نام (چوقوک) ویژه نوجوانان با اهدای جوایز و پخش آن در شبکه های مجازی از دیگر برنامه های این ستاد در این ایام است.

بیکی تصریح کرد: هشتگی در همین ایام در فضای مجازی به نام " سهم من" راه اندازی شده است که نوجوانان سهم خودشان را در انقلاب در این فضا بیان می کنند.

وی گفت: ۲۲ کانون فرهنگی و هنری  در مرکز استان، ۵۶۷ کانون در روستاها، ۲۵۵ کانون در شهر ها، ۲۰۷ کانون برای اهل سنتو ۲۴۴ باب کتابخانه که در جوار کانون ها هستند در استان فعالیت می کنند.

وی اظهارکرد: آذین بندی و فضاسازی مساجد، دیدار با خانواده های شهدا، غبارروبی مزار شهدا، ایستگاه صلواتی، تکریم از پدران تاثیرگذار در مساجد، برگزاری مسابقات هنری، پخش سرود، زنگ انقلاب، ویزیت رایگان، نصب پرچم، برگزاری یادواره شهدا، نورافشانی، پیاده روی، نمایش

تریبون آزاد، راه اندازی هشتک سهم من، پلاکاردنویسی و مسابقه کتابخوانی بخشی دیگری از برنامه ها است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد