hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > افتتاح و کلنگ زنی ۷۶۳ پروژه با اعتبار ۷۹۵ میلیارد تومان دهه فجر در کردکوی

فرماندار کردکوی خبرداد؛

افتتاح و کلنگ زنی ۷۶۳ پروژه با اعتبار ۷۹۵ میلیارد تومان دهه فجر در کردکوی

فرماندار کردکوی گفت: ۷۶۳ پروژه عمرانی، اقتصادی، اشتغالزایی در دهه فجر امسال در کردکوی با اعتبار ۷۹۵ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار کردکوی گفت:در دهه فجر امسال ۷۶۳ پروژه عمرانی، اقتصادی، اشتغالزایی در کردکوی با اعتبار ۷۹۵ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

سید باقر مولایی فر در نشست گروه خبری  فجر گلستان افزود: ۷۶۳ پروژه عمرانی، اقتصادی، اشتغالزایی در دهه فجر امسال در کردکوی با اعتبار ۷۹۵ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار کردکوی اظهار کرد: از این تعداد ۷۱۴ پروژه اقتصادی و ۴۹ پروژه عمرانی است.

وی ادامه داد: افتتاح مرکز پرورش مرغ گوشتی با ۴۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۳۵ نفر، افتتاح کارخانه خوراک دام و طیور با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۶ نفر، پرورش ماهیان خاویاری با ۲۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۰ نفر، افتتاح تولید کود و مواد غذایی با ۱۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۰ نفر و افتتاح واحدهای گلخانه با ۲۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۰ نفر از جمله پروژه‌ها خواهد بود.

مولایی فر گفت: ادامه آسفالت درازنو به طول ۱۰ کیلومتر، مدرسه ۶ کلاسه مهترکلاته و افتتاح چمن مصنوعی تختی بخشی از پروژه‌های عمرانی است.

فرماندار کردکوی بیان کرد: ۴۵ درصد جمعیت این شهرستان در روستاها ساکن بوده و ۴۹ درصد جمعیت شهرستان هم بانوان و ۵۱ درصد آقایان هستند.

فرماندار کردکوی گفت: ۸ طرح عمرانی در این شهرستان از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به گلستان به مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال آماده بهره برداری است.

به گفته وی ۲۳ طرح عمرانی در کردکوی از محل سفر دولت سیزدهم به گلستان برای این شهرستان با اعتبار ۳ هزار و ۳۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد