hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > دهه فجر امسال ۷۳ طرح و پروژه در گالیکش افتتاح یا کلنگ زنی می شود

فرماندار گالیکش خبرداد؛

دهه فجر امسال ۷۳ طرح و پروژه در گالیکش افتتاح یا کلنگ زنی می شود

فرماندار گالیکش گفت: دهه فجر امسال ۷۳ طرح و پروژه با اعتبار ۱۲۱ میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ زنی می شود که از این تعداد ۱۳ پروژه کلنگ زنی و ۶۰ پروژه افتتاحی است.

علی جوان ظهر در ستاد خبری دهه فجر گلستان اظهارکرد: در دهه فجر امسال ۷۳ طرح و پروژه با اعتبار ۱۲۱ میلیارد تومان در گالیکش افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود که از این تعداد ۱۳ پروژه کلنگ زنی و ۶۰ پروژه افتتاح خواهد شد.

فرماندار گالیکش افزود: هشت طرح اقتصادی به مبلغ ۹۴ میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ زنی شده که ۶۰۴ شغل ایجاد خواهد کرد.

جوان‌حاذق‌خواه با اشاره به برگزاری ۲۵۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در گالیکش در ایام دهه فجر افزود: در این ایام شاهد برافراشته شدن و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در تمامی روستاها و دهستان‌های این شهرستان همچون سایر نقاط استان خواهیم بود.

وی از افتتاح ۳۳ مسکن محرومان در دهه فجر در گالیکش خبر داد و تصریح کرد: در ایام دهه فجر روزانه ۲ واحد مسکونی در قالب مسکن محرومان جامعه هدف مددجویان بهزیستی و کمیته امداد افتتاح می‌شود.

فرماندار گالیکش با اشاره به اینکه یک سوم راه دسترسی استان و ۷۶ کیلومتر از جاده اصلی و بین‌المللی در حوزه استحفاظی این شهرستان گالیکش قرار دارد، گفت: تکمیل پروژه راهسازی مسیر قوچان - بهشهر و افتتاح ۱۴ کیلومتر از این مسیر، از مهم‌ترین پروژه‌های شهرستان است.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد