hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > ۶ واحد صنعتی و تولیدی در آق قلا احیا شد

فرماندار شهرستان آق قلا

۶ واحد صنعتی و تولیدی در آق قلا احیا شد

فرماندار شهرستان آق قلا گفت: از مجموع ۱۳ واحد تولیدی و صنعتی راکد در آق قلا، در یک سال گذشته، ۶ واحد صنعتی و تولیدی دوباره به چرخه تولید برگشتند.

فرماندار شهرستان آق قلا گفت: از مجموع ۱۳ واحد تولیدی و صنعتی راکد در آق قلا، در یک سال گذشته، ۶ واحد صنعتی و تولیدی دوباره به چرخه تولید برگشتند.

سلیمان هاشمی در نشست گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده ۱۲۳ پروژه طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغال زایی با اعتبار بالغ بر ۴۴۱ میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر در شهرستان آق‌قلا افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرماندار شهرستان آق قلا افزود: از مجموع پروژه‌های یاد شده، ۸۸ طرح و پروژه در بخش عمرانی و ۳۵ پروژه در بخش اقتصادی و اشتغالزایی است که زمینه اشتغال ۱۸۸ نفر را فراهم می‌آورد.

وی گفت: زیرسازی و تعریض جاده آق قلا به بندر ترکمن، بهره برداری از مرکز جامع سلامت روستای سن سبلی، بهره برداری از چاه آب روستای پیرواش، راه اندازی سایت مخابراتی و احداث دایک حفاظتی برای شهرک صنعتی از جمله مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی در شهرستان آق قلا است که در دهه فجر افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

هاشمی گفت: افتتاح واحد تولیدی گرانول بازیافتی، آغاز به کار کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف، بهره برداری از کارخانه تولید مواد شوینده و چند واحد مرغداری و گلخانه از جمله مهمترین پروژه‌های بخش اشتغال زایی در شهرستان است.

فرماندار آق قلا گفت: از مجموع ۱۳ واحد تولیدی و صنعتی راکد در این شهرستان در یک سال گذشته، ۶ واحد صنعتی و تولیدی دوباره بازگشایی شد و ده‌ها فرصت شغلی در این بخش ایجاد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد