hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > ۴۷ کلاس درس طی ایام الله دهه فجر در گلستان به بهره برداری می رسد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز گلستان گفت:

۴۷ کلاس درس طی ایام الله دهه فجر در گلستان به بهره برداری می رسد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز گلستان گفت: با بهره برداری از ۱۰ پروژه آموزشی با اعتبار بالغ بر ۸۲ میلیارد تومان تعداد ۴۷ کلاس درس به مجموعه های آموزشی گلستان افزوده خواهد شد.

وحید فراهی در نشست گروه خبری فجر گلستان به خبرنگاران اظهار کرد: طی ایام دهه فجر تعداد ۱۵ پروژه در گلستان کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد که ماحصل این پروژه‌ها تعداد ۴۷ کلاس درس به واحدهای اموزشی استان افزوده خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان افزود: عملیات اجرایی ساخت ۲۳ کلاس درس در قالب پنج پروژه با اعتبار بیش از ۳۳ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون ۵۴ پروژه با ۳۴۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال در استان گلستان به بهره برداری رسیده است.

به گفته فراهی با بهره برداری و افتتاح از این پروژه‌ها ۵۷ هزار مترمربع به مساحت مراکز آموزشی استان گلستان افزوده شده است.

وی بیان کرد: از مجموعه پروژه‌هایی که در یک سال و نیم اخیر به بهره برداری رسیده است حدود ۱۰ درصد آنها تاکنون مورد استفاده دانش‌آموزان قرار نگرفته است که مهمترین دلایل آن برقرار نشدن انشعابات گاز و برق و یا پرداخت نشدن عوارض صدور پروانه‌های ساختمانی مدارس است که تلاش می‌کنیم با همراهی و مشارکت مجمع نمایندگان گلستان این موضوع برطرف شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد