hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > افتتاح و کلنگ زنی ۵۰۰ میلیارد پروژه ورزشی طی دهه فجر در گلستان

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت:

افتتاح و کلنگ زنی ۵۰۰ میلیارد پروژه ورزشی طی دهه فجر در گلستان

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: ۱۰ پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال طی دهه فجر در گلستان کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: ۱۰ پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال طی دهه فجر در گلستان کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

قاسمعلی برزمینی در نشست گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده با استفاده از اعتبارات عمومی سالانه و منابع مصوب سفر رییس جمهور ۱۰ پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در گلستان افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان و رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان افزود: افتتاح چمن مصنوعی باغوکناره بندرگز، ملاشیخ کلاله، تقی آباد گرگان، بهره برداری از سالن ورزشی سعدآباد گرگان، حاجی قوشان گنبدکاووس و افتتاح فاز دوم چند مجموعه ورزشی در آزادشهر، کلاله و مینودشت از جمله پروژه‌های دهه فجر است که در دهه فجر افتتاح خواهند شد.

برزمینی گفت: عملیات اجرایی احداث مجموعه ورزشی و چمن ورزشی در شهر ساحلی بندرترکمن آغاز شده و انشالله تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی به حضور تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مسابقات غرب آسیا اشاره کرد و افزود: با هماهنگی انجام شده با مسئولان ارشد استان و فدراسیون بسکتبال مقرر شد ظرف سه ماه آینده نواقص و کاستی‌های سالن بسکتبال شهر گرگان برطرف شده و دور بعدی رقابت‌ها در شهر گرگان برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: در استان گلستان ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده و سازمان یافته در قالب ۶۷۰ هیئت ورزشی استانی و شهرستانی در حال فعالیت هستند که ۲۲ هزار نفر از این افراد را زنان تشکیل می‌دهند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد