hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > ۱۰۰۰ برنامه با محوریت زنان طی دهه فجر در گلستان برگزار می شود

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان گفت:

۱۰۰۰ برنامه با محوریت زنان طی دهه فجر در گلستان برگزار می شود

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان گفت: هزار برنامه اجرایی، همایش و کنگره با محوریت امور زنان در ایام الله دهه فجر در گلستان برگزار می شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان گفت: هزار برنامه اجرایی، همایش و کنگره با محوریت امور زنان در ایام الله دهه فجر در گلستان برگزار می شود.

آزاده رجبی در نشست گروه خبری فجر به خبرنگاران اظهار کرد: آمارهای رسیده از نهادهای اجرایی استان بیانگر آن است که بیش از هزار همایش، کنگره و نشست تخصصی با محوریت زنان در شهرهای مختلف استان اجرایی خواهد شد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان و رئیس کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر استان افزود: برگزاری همایش تجلیل از ۱۰ بانوی برتر گلستان، برگزاری کنگره بانوی میدان و همچنین اجرای پیاده روی همراه با جشن خیابانی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده از سوی کمیته زنان و خانواده استانداری گلستان است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بانوان گلستانی هفت درصد پست‌های مدیریتی این استان را در اختیار دارند که این رقم با حمایت و تاکیدات استاندار باید به ۲۰ درصد برسد.

رجبی گفت: هم اکنون حدود ۴۵ درصد بانوان شاغل در دستگاه‌های دولتی استان گلستان مشغول فعالیت هستند که ۳۱۲ نفر از آنها در پست مدیریت، ریاست و مدیرکلی قرار دارند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان افزود: تنها پارک فعال ویژه بانوان در سطح استان گلستان هم اکنون در شهر گرگان فعال است که در مصوبات سفر دکتر رئیسی اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان برای تجهیز آن اختصاص داده شده است و قرار است ۳ میلیارد تومان از سوی شهرداری برای ان تخصیص یابد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد