hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > برگزاری ۱۳۰ ویژه‌برنامه فرهنگی و هنری طی دهه‌ فجر در گلستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان

برگزاری ۱۳۰ ویژه‌برنامه فرهنگی و هنری طی دهه‌ فجر در گلستان

۱۳۰ ویژه‌برنامه فرهنگی و هنری در دهه‌ فجر در قالب‌های نمایشگاهی، جلسات تبیینی، کارگاهی و شادمانه‌های مختلف در گلستان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان گفت: ۱۳۰ ویژه‌برنامه فرهنگی و هنری در دهه‌ فجر در قالب‌های نمایشگاهی، جلسات تبیینی، کارگاهی و شادمانه‌های مختلف در گلستان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان در نشست خبری ستاد دهه فجر گفت: برگزاری جنگ‌های شادمانه، برپایی جشنواره‌ها و نمایش‌ها، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت تبیینی، دیدار با بزرگان و نقش آفرین‌های هنرمند گلستان، برگزاری ۱۴ عصر شعر با حضور هنرمندان استانی، برگزاری جشنواره تجسمی فجر با حضور هنرمندان به میزبانی استان و استفاده از ظرفیت موسیقی نواحی و اقوام از جمله برنامه‌های ایام دهه‌ فجر امسال توسط اداره فرهنگ و ارشاد گلستان است.

محمد رعیت همچنین به دو برنامه شاخص در ایام دهه‌ فجر اشاره کرد و افزود: برگزاری موسیقی فجر از ۲۸ بهمن تا ۳ اسفندماه به میزبانی گلستان، برگزاری ۳۸ جشنواره فیلم فجر از ۱۷ تا ۲۲ بهمن‌ماه از جمله برنامه‌های محوری خواهد بود.

رئیس کمیته فرهنگ و هنر ستاد دهه فجر گلستان گفت: یکی از اقدامات وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی توسعه عدالت فرهنگی در مناطق محروم بوده است لذا درصدد هستیم در ایام دهه فجر سینما سیار و اکران فیلم برای مناطق محروم را راه‌اندازی کنیم که حداقل ۱۰ اجرا متناسب با مناطق در نظر گرفته شده پیش‌بینی شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد