hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > تالیف کتاب شهدای کارگری گلستان در دهه فجر آغاز می شود

مدیر کل تعاون و رئیس کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گلستان

تالیف کتاب شهدای کارگری گلستان در دهه فجر آغاز می شود

مدیر کل تعاون و رئیس کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گلستان گفت: با هدف اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تالیف کتاب شهدای کارگری گلستان در دهه فجر آغاز می شود.

 به گزارش رویداد ایران، مدیر کل تعاون و رئیس کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گلستان گفت: با هدف اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تالیف کتاب شهدای کارگری گلستان در دهه فجر آغاز می شود.

 مهر، حسینعلی خواجه مظفری در نشست گروه خبری فجر اظهار کرد: جامعه کارگری گلستان در مجموع دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم ۷۰ شهید تقدیم انقلاب کرده که به منظور اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در نظر داریم تا تفاهم نامه تالیف کتاب شهدای کارگری گلستان در دهه فجر امسال به امضا برسد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: در ایام الله دهه فجر ۱۵۰ برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی در شهرستان‌ها و روستاهای مختلف گلستان اجرایی می‌شود.

وی گفت: افتتاح طرح‌های اشتغالزا و اقتصادی، افتتاح دفاتر کارگزاری بیمه روستایی و تامین اجتماعی و راه اندازی دفاتر کاریابی از جمله مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده در دهه فجر است.

خواجه مظفری بیان کرد: با هدف تسهیل در حوزه کاریابی مقرر است تعداد دفاتر کاریابی گلستان از ۱۲ واحد به ۶۲ واحد افزایش یابد و در این خصوص تسهیلات ویژه ای پیش بینی شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد