hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > حوادث رانندگی در محورهای استان سمنان ۱۳ مصدوم بر جای گذاشت

حوادث رانندگی در محورهای استان سمنان ۱۳ مصدوم بر جای گذاشت

شاهرود- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه تنها طی یک روز چهار حادثه رانندگی در جاده‌های استان رخ داده است، گفت: این حوادث ۱۳ مصدوم بر جای گذاشته است.

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان اگر چه بدون فوتی بود اما ۱۳ مصدوم بر جای گذاشت، ابراز داشت: انحراف از جاده سمند، انحراف از جاده رانا، حریق تریلی و انفجار کپسول گاز CNG تاکسی سمند مهمترین حوادثی بودند که امداد رسانی برای آنها به انجام رسید.

وی ضمن بیان اینکه ساعت ۱۴:۱۴ انحراف از جاده سمند کیلومتر شش محور فولاد محله به شهمیرزاد باعث مصدوم شدن سه نفر شد، افزود: ساعت ۱۴:۴۰ نیز انحراف از جاده رانا و برخورد با تپه کیلومتر ۶۵ محور میامی به سبزوار مصدومیت چهار نفر را رقم زده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع حریق تریلی ساعت ۱۹:۳۸ در کیلومتر ۳۱ گرمسار - ایوانکی خبر داد و ابراز داشت: تنها مصدوم حادثه به صورت سرپایی مورد امدادرسانی قرار گرفت و حریق نیز توسط عوامل آتش نشانی اطفا شد.

محمد خانی با بیان اینکه انفجار کپسول گاز CNG تاکسی سمند حادثه آفرید، تصریح کرد: این اتفاق ساعت ۱۷:۲۸ به وقوع پیوست که این پنج مسافر از اتباع خارجی توسط اورژانس و هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی ضمن بیان اینکه خوشبختانه از ابتدای شروع هفته تا به امروز حادثه رانندگی منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان سمنان گزارش نشد، افزود: می‌توان با استراحت به موقع، پرهیز از شتاب و رعایت فاصله طولی مناسب از مصدومیت و آسیب و خسارت وارده به خودرو پیشگیری و سفر خوبی را برای خود و همراهان فراهم کرد.

منبع: mehrnews-5691482

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد