hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > اقتصاد > کسب و کار > بهترین تولیدکننده مبل راحتی

بهترین تولیدکننده مبل راحتی

مبل یکی از ابزارهای پرطرفدار برای هرخانه است؛ از مبل های کلاسیک راحتی گرفته تا مبل های ساده و نه چندان گران.

اگر به دنبال مبل کلاسیک و راحت هستید شاید بپرسید بهترین تولیدکننده مبل راحتی چه ویژگی ای دارد؟ در ادامه این موضوع را بیشتر بررسی کرده‌ایم.

انواع مبل راحتی موجود در بازار

بیشتر مبل های راحتی از نوع پارچه، با پایه های کوتاه هستند. انواع مختلف مدل مبل راحتی با نام‌های ال، کاناپه‌ای، تختخواب شو، چتر، شزلون و لاوست تولید می‌شود. وجه تفاوت این مدل‌ها در حجم آن‌ها، راحتی و نوع کاربری محیطی است.

بهترین مدل مبل راحتی برای آپارتمان

عموم آپارتمان ها امروزه در متراژ کوچک ساخته می شوند. در این آپارتمان ها نمی توان مبل های سلطنتی و بزرگ چید، پس بهترین مدل مبل راحتی و برای این ساختمان ها مبل چوبی مدرن است که برای این ساختمان ها می شود پیشنهاد داد.

این مبلمان با امکان قرارگیری در کنج دیوار، ضمن فراهم کردن فضایی بهینه، دسترسی به قسمت های مختلف منزل را باز می گذارد و امکان بهره برداری از سایر فضاها را برای چینش دیگر لوازم خانه فراهم می کند.

مبل چوبی مدرن 

مشخصه های بهترین تولید کننده مبل راحتی

اما بهترین تولیدکننده مبل راحتی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ پیش از پاسخ به این سوال باید ببینیم که خود مبل راحتی خوب باید چه ویژگی‌ای داشته باشد.

یک مبل راحتی از دو قسمت بدنه و کلاف تشکیل شده است. بنابرین بهترین تولیدکننده مبل راحتی، جنسی را تولید می‌کند که از لحاظ کلاف و بدنه بهترین باشد.

 مبل چوبی مدرن 

ویژگی های کلی برای یک کلاف مبل راحتی خوب

کلاف مبل راحتی در واقع سازه چوبی یا فلزی است که فوم، اسفنج، پارچه و در کل بدنه مبلمان بر روی آن سوار و در سرانجام رویه کوبی می شود.

در این‌باره باید اشاره کرد که یک کلاف خوب نباید دچار لق زدگی در پایه‌ها باشد. همچنین روی سطح چوبی مبل نباید ناهمواری دیده شود، این سطح چوبی در واقع نیمه پیدای کلاف مبل شماست.

نکته اصلی برای تشخیص کلاف خوب از بد، صدای آن است که مستقیم به نقاط اتصال مرتبط است. در واقع اگر هنگام نشست و برخاست روی مبل متوجه صدای غیژ غیژ از آن شدید باید به وضعیت کلاف مبل راحتی شک کنید.

در کلاف مبل نقاط تقاطعی بین چوب یا فلز وجود دارد؛ وقتی کلاف مبل راحتی به خوبی طراحی، ساخته و مونتاژ شده باشد، در نقطه های اتصال هیچ مشکلی وجود ندارد و صدایی هم از آن در نمی آید.


بهترین تولیدکننده مبل راحتی و جنس فوم

فوم و اسفنج دو متریال اساسی برای تولید مبلمان هستند، البته بعد از چوب و فلز که اسکلت مبلمان را شکل می دهند. هر یک از این متریال کیفیت و کارکرد خود را دارد که اگر آن را بدانید در انتخاب خود هوشمندانه تر عمل خواهید کرد.

اگر از فوم برای تولید مبلمان استفاده شده باشد، باید توجه کرد که فوم بیش از اندازه خشک نباشد. به عبارتی دیگر، بهترین تولیدکننده مبل راحتی از فوم سرد برای بخش نشیمن مبل استفاده خواهد کرد.

ارائه خدمات پس از فروش مناسب

این نکته را به خاطر داشته باشید که مبل مثل هر کالای دیگری دچار استهلاک و فرسودگی می‌شود و همچنین در اثر جابه‌جایی ممکن است آسیب‌هایی در بدنه آن به وجود بیاید.

در نتیجه آنچه که گفته شد، ارائه خدمات پس از فروش مناسب یکی دیگر از وجوه تمایز بهترین تولیدکننده مبل راحتی است.

کارخانه تولیدی عاج تولیدکننده میز و صندلی چوبی و انواع و مبل های راحتی مدرن  است .

 شما میتوانید محصول دلخواه خود را با ابعاد درخواستی به تولیدی مبل عاج سفارش دهید. محصولات سفارشی شما با ۱۸ ماه گارانتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما تحویل داده خواهند شد. برای اطلاع از قیمت ها و همچنین شرایط سفارش می توانید با شماره های زیر و همچنین اطلاعات درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

آدرس فروشگاه آنلاین : https://ajsandali.com

تلفن : مدیریت فروش کارخانه : 2586414-0912

دفترفروش :02176217918

 

امتیاز: 5 (از 1 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد