hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ابهام بزرگ آبی‌ها؛ کاپیتان استقلال برابر سپاهان کیست؟

ابهام بزرگ آبی‌ها؛ کاپیتان استقلال برابر سپاهان کیست؟

ورزش سه نوشت: با قطعی شدن غیبت سیدحسین برابر سپاهان، سوالاتی درباره کاپیتان استقلال در این بازی به وجود می آید.

کادر پزشکی استقلال تلاش زیادی انجام داد تا بتواند سیدحسین حسینی را به بازی حساس روز پنج شنبه برابر سپاهان برساند، اما مصدومیت این بازیکن به شکلی است که این هفته قادر به همراهی آبی پوشان نیست و ساپینتو باید از علیرضا رضایی در درون دروازه تیمش استفاده کند.

اکنون و با غیبت حسینی، سوالاتی درخصوص انتخاب کاپیتان استقلال در این بازی به وجود می آید. روزبه چشمی که دومین کاپیتان تیم به شمار می رود، به دلیل چهار کارته شدن محروم است و عارف غلامی نیز این بازی را به دلیل آسیب دیدگی از دست خواهد داد.

با غیبت سه کاپیتان اول استقلال در اصفهان، ساپینتو باید کاپیتان تیمش را برای این بازی انتخاب کند. از لحاظ سابقه بازی در تیم، سجاد شهباززاده یکی از بازیکنان قدیمی تیم به شمار می رود. پس از او نیز مهدی قایدی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و... جزو بازیکنان با سابقه تیم هستند و یکی از آنها بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد بست.

اما از آنجایی که احتمال حضور شهباززاده در ترکیب اصلی کمتر از سایرین است، به نظر می رسد که مهدی قایدی در تقابل بزرگ هفته شانزدهم لیگ برتر، کاپیتان استقلال باشد. این بازیکن پیش از این نیز سابقه بستن بازوبند کاپیتانی را دارد و چنانچه در ترکیب اصلی به میدان برود، رهبر تیم در این جدال حساس خواهد بود.

258 258

منبع: khabaronline-1720392

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد