hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > رئیس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت منصوب شد

رئیس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت منصوب شد

با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، «رئیس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت» منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، روح‌الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، طی حکمی حمید ذوالفقاری را برای ریاست نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت انتخاب کرد.

در متن حکم دهقانی خطاب به ذوالفقاری آمده است؛

نظر به مراتب شایستگی و تجارب، به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت منصوب می‌کنم.

انتظار می‌رود ضمن ساماندهی کمیته اجرایی و با بهره‌گیری از کلیه توانمندی‌های موجود در معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و با همکاری وزارت‌خانه‌های «علوم، تحقیقات و فناوری» و «بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی»، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی کشور شاهد توسعه فناوری‌های مورد نیاز کشور از طریق ایجاد کشش بازار و حمایت هدفمند از شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت باشیم.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست های دولت مردمی خواستارم.»

منبع: mehrnews-5683819

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد