hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه جمهوری اسلامی در راه است

تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه جمهوری اسلامی در راه است

نشریه پولیتیکو می‌نویسد، اتحادیه اروپا در صدد تحریم‌های تازه‌ای علیه نزدیک به ۴۰ شخص و نهاد وابسته به جمهوری اسلامی به دلیل نقض گسترده حقوق بشر است.

نشریه معتبر پولتیکو بع تازگی خبر از تحریم های تازه جمهوری اسلامی از طرف کشورهای اروپایی داده است. این تحریم ها به دلیل نقض گسترده حقوق بشر در برخورد با معترضان ایرانی انجام می شود و نزدیک به 40 شخص و نهاد را از جمله وزیر ورزش جمهوری اسلامی و چند مقام سپاه پاسداران انقلاب را دربر می‌گیرد.

پولیتیکو می‌ نویسد به پیش‌نویس این تحریم‌ها دست یافته و بر اساس این پیش‌نویس که در ۲۷ صفحه تنظیم شده است، نزدیک به ۴۰ شخص حقیقی، حقوقی و نهاد جمهوری اسلامی مشمول تحریم‌های تازه اتحادیه اورپا  می‌شوند.

بر اساس تحریم های حقوق بشری اروپا ۱۷ شخص در معرض تحریم قرار خواهند گرفت که شامل برخی فرمانداران دولت از مناطق مختلف، یک نماینده مجلس شورای اسلامی و یک مقام ارشد در معاونت برون‌ مرزی سازمان صداوسیما خواهد شد.

از میان نهادهایی که تحریم می‌شوند می‌توان به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز اشاره کرد. ظاهرا این دسته از تحریم ها درپی فیلترینگ گسترده اینترنت در ایران وضع شده است. 

پیش از این خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از آنتونیو تاجانی، وزیر خارجه ایتالیا از آماده شدن چهارمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه جمهوری اسلامی خبر داده بود.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد