hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > واکنش رئیس سازمان صدا و سیما به پناهندگی برادرش در آمریکا

واکنش رئیس سازمان صدا و سیما به پناهندگی برادرش در آمریکا

نخستین واکنش پیمان جبلی به اعلام پناهندگی برادرش در آمریکا کوتاه بود مبهم. رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی درباره این خبر گفت این اتفاقات جدید نیست.

پیمان جبلی درباره پناهندگی برادر خود اظهار داشت: این اتفاقات، اتفاقات جدیدی نیست و امثال این اتفاقات در گذشته هم بوده و طبیعت این مسیر ریزش‌ها و رویش‌ها است.

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا وسیما با اشاره به اظهارات برادرش که پناهنده شده است، گفت: من هم اظهارات ایشان را دیدم، البته نمی‌دانم چه مقدار از آن ارادی و تحت اختیار بوده است؛ اما این اتفاقات، اتفاقات جدیدی نیست و امثال این اتفاقات در گذشته هم بوده و طبیعت این مسیر ریزش‌ها و رویش‌ها است.

پناهندگی برادران رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی به آمریکا واکنش های انتقادی بسیار زیادی در فضای مجازی در پی داشته است. ظاهرا برادران پیمان جبلی پس از جان باختن برادرزاده شان در انهدام هواپیمای 752 اوکراینی که به دلیل اصابت دو موشک سپاه پاسداران انقلاب سقوط کرد تصمیم به مهاجرت و پناهندگی به آیالات متحده آمریکا گرفته اند.   

۲۱۲۲۰

منبع: khabaronline-1717870

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
  1. 21 دی 1401 21:04
    اگر رسانه ها سماجتی که برای موضوع پناهندگی برادر اقای جبلی به خرج دادند را در مورد موضوع برجام هم داشته باشند و کمی از وجهه همت خودشان را بر روی موضوع برجام و حقیقت مخفی شده در ان می گذاشتند ، کشور ما به این روز نمی افتاد که قربانی بازی کثیف برجام شود

    شاید برادر رییس صدا و سیما در امریکا پناهنده نیست بلکه به عنوان گروگان در انجا نگاه داشته می شود تا صدا و سیما یه وقت خطوط قرمز را زیر پا نگذاره و مطابق سیاستها و دستورالعملهای دیکته شده عمل کنه.