hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > دانش و مهارت > وب و دیجیتال > معرفی بهترین برند های استوریج

معرفی بهترین برند های استوریج

استوریج‌ها، میزبان داده‌های ارزشمند سازمان‌ها هستند. به همین دلیل است که شرکت‌ها سراغ تهیه استوریج از برندهای معروف می‌روند زیرا این برندها خدمات پس از فروش و کیفیت بسیار بالایی ارائه می‌کنند.

در این مطلب با بهترین و معروف‌ترین برندهای فعال در زمینه ساخت استوریج‌ها آشنا می‌شویم. برای مشاهده بهترین قیمت در فروشگاه استوریج روی لینک کلیک کنید.

کیونپ (Qnap)

QNAP ارائه‌دهنده تجهیزات با کیفیت شبکه است که راه‌حل‌های جامع و یکپارچه‌ای در زمینه محافظت از داده‌ها، زیرساخت‌های ابری و شبکه ارائه می‌کند. کیونپ با تمرکز بر ساخت رسانه‌های ذخیره‌ساز، شبکه و راه‌حل‌های ابری راهکاری جامع در زمینه استقرار ابرهای خصوصی و ترکیبی ارائه کرده است. به طور مثال، راه‌حل Cloud NAS این شرکت در نوع خود تحولی بزرگ به وجود آورده و به سازمان‌ها اجازه داده بر مبنای یک مکانیزم پیشرفته و کارآمد اکوسیستمی قدرتمند در زمینه میزبانی و اشتراک‌گذاری داده‌ها توسعه دهند. در حوزه راه‌حل‌های ذخیره‌سازی کیونپ طیف گسترده‌ای از استوریج‌های خانگی و تجاری را برای پاسخ‌گویی به نیازهای کاربران روانه بازار کرده است. به طوری که کاربران بتوانند یک زیرساخت شبکه ابر-محور را به ساده‌ترین شکل توسعه دهند. علاوه بر این، استوریج‌های کلاس سازمانی این شرکت قابلیت‌های کارآمدی در ارتباط با ذخیره‌سازی کلان داده‌ها ارائه می‌کنند تا مشکلی از بابت تجزیه و تحلیل، محاسبات لبه و یکپارچه‌سازی داده‌ها به وجود نیاید.

استوریج HPE Storage

اچ‌پی از شرکت‌های قدیمی فعال در حوزه ساخت تجهیزات شبکه است که سابقه درخشانی در ارتباط با ساخت استوریج‌های قدرتمند دارد. استوریج‌های این شرکت بر مبنای جدیدترین فناوری‌های روز طراحی شده‌اند و به کاربران اجازه می‌دهند به شکل کارآمدی به مدیریت داده‌ها بپردازند. به طور معمول استوریج‌های این شرکت مشخصات سخت‌افزاری سطح بالایی دارند. به طور مثال، استوریج MSA 2060 Dual Controller LFF قابلیت گسترش‌پذیری تا 9 استوریج را به شکل مستقیم با 12 اسلات 3.5 اینچی دارد و قادر است تا 1 پتابایت فضای ذخیره‌سازی را پشتیبانی کند. علاوه بر این به 9 ترابایت حافظه کش تجهیز شده و به کاربران اجازه می‌دهد از دیسک‌های 3.5 اینچی LFF در آن استفاده ‌کنند. به طور کلی، استوریج‌های این شرکت گزینه مناسبی در ارتباط با زیرساخت‌های فراهمگرا و محیط‌های ترکیبی هستند. از مزایای شاخص استوریج‌های این شرکت باید به تمام فلش و هیبریدی بودن آن‌ها اشاره کرد.

استوریج hp 

سینولوژی (synology)

سینولوژی نیز از نام‌های قدیمی در زمینه ساخت محصولات شبکه و به ویژه استوریج‌های کلاس سازمانی و خانگی است. شرکتی که تجربه آن در ساخت استوریج‌ها از بیشتر برندهای مطرح در این زمینه بیشتر است. راه‌حل‌های ذخیره‌ساز این شرکت به کاربران اجازه می‌دهد ابرهای شخصی خود را به ساده‌ترین شکل ممکن پیاده‌سازی کنند. کاربران می‌توانند با استفاده از استوریج‌های این شرکت، راه‌حل‌های ذخیره‌سازی سفارشی خود را به منظور  اشتراک‌گذاری و دسترسی ساده به فایل‌ها طراحی کنند و با استفاده از رایانه‌های شخصی و مک خود به اطلاعات دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، راهکارهای جامعی در تعامل با تجهیزات نظارت تصویری ارائه می‌کنند، به طوری که اجازه می‌دهند، اطلاعات مربوط به دوربین‌های نظارت تصویری به شکل ساخت یافته و جامعی با استوریج‌ها سینک شوند. یکی از مزایای شاخص استوریج‌های این شرکت توانایی پشتیبانی از ظرفیت‌های در مقیاس ترابایت و امکان نصب انواع هارد دیسک‌ها (HDD) و درایوهای فلش (SSD) است. استوریج‌های این شرکت با ارائه گزینه‌های ساده برای ذخیره، دسترسی و اشتراک‌گذاری داده‌ها، به کاربران اجازه می‌دهند از طریق اتصال محلی در کوتاه‌ترین زمان اطلاعات را به استوریج انتقال دهند و از طریق مرورگر، دسکتاپ یا تلفن همراه به اطلاعات دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، با استفاده از ابر خصوصی Synology Drive، امکان همگام‌سازی فایل‌ها در دستگاه‌های مختلف وجود دارد.

استوریج Dell EMC

EMC یکی دیگر از نام‌های مطرح در زمینه استوریج است که محصولات متنوعی را با هدف پاسخ‌گویی به نیازهای کاربران روانه بازار کرده است. با این‌حال، استوریج‌های این شرکت مزایای شاخص قابل توجهی دارند که از مهم‌ترین آن‌ها باید به دسترس‌پذیری بالا، انعطاف‌پذیری در ارتباط با محیط‌های هیبریدی، عملکرد عالی در ارتباط با همگام‌سازی داده‌ها، سهولت در راه‌اندازی، کاربری و مدیریت، ارائه قابلیت‌های کاربردی در ارتباط با پشتیبان‌گیری از داده‌ها، محافظت از داده‌ها از طریق به‌کارگیری قدرتمندترین مکانیزم‌های امنیتی، پشتیبانی قدرتمند از راه‌حل‌های مجازی و غیره اشاره کرد. علاوه بر این، طیف گسترده‌ای از محصولات هیبریدی مثل استوریج‌های Unity سری 300 تا 600 که توانایی میزبانی از هارددیسک‌ها و حافظه‌های حالت جامد را دارند و استوریج‌های تمام فلش سری 300f تا 600f را روانه بازار کرده است. در مجموع باید بگوییم که استوریج‌های این شرکت به دلیل ارائه قابلیت‌های قدرتمند در زمینه محافظت، مدیریت و بازیابی داده‌ها در محیط‌های مختلف مورد توجه شرکت‌ها قرار دارند. به طور مثال، استوریج‌های سری Data Domain این شرکت را باید یکی از تجهیزات کلیدی مناسب برای مراکز داده توصیف کرد.

فوجیتسو (FUJITSU)

رشد انفجاری اطلاعات باعث شده تا برندهای فعال در زمینه تولید محصولات فناوری اطلاعات، بخشی از فعالیت‌های تجاری خود را معطوف به ساخت تجهیزات شبکه و استوریج‌ کنند. با رشد تصاعدی داده‌ها، نیاز به سیستم‌ها و راه‌حل‌های ذخیره‌سازی جدید با حداقل تاخیر، دسترسی بی وقفه به داده‌ها و عملکردهای هوشمندانه، به طوری که بالاترین بازدهی را ارائه کند، به یکی از ضروریات مهم دنیای تجارت تبدیل شده است. دسترس‌پذیری و مدیریت داده‌ها در عصر جدید تفاوت‌های زیادی نسبت به گذشته داشته است. به طوری که موفقیت کسب و کارها به نحوه ذخیره‌سازی، مدیریت و سازمان‌دهی داده‌ها وابسته است. در همین ارتباط، فوجیتسو اقدام به ساخت استوریج‌‌هایی کرده که توانایی یکپارچه شدن با زیرساخت‌های شبکه را دارند. به بیان دقیق‌تر، در طراحی این محصولات تمرکز بر یکپارچه‌سازی رسانه ذخیره‌ساز با زیرساخت‌های همگرا (HCI) و راه‌حل‌های ذخیره‌ساز نرم‌افزار-محور (SDS) است. مجموعه استوریج‌های فوجیتسو بر مبنای نوآوری‌ها و معماری‌های خاص خود توانسته‌اند در زمینه مدیریت و سریع‌ترین زمان پاسخ‌گویی جوایز مختلفی را کسب کنند.

استوریج فوجیتسو 

نت‌گیر (netgear)

یکی دیگر از برندهای قدیمی در زمینه ساخت محصولات شبکه است. تقریبا تمامی محصولات این شرکت بر مبنای جدیدترین و کارآمدترین فناوری‌های روز دنیای شبکه توسعه پیدا کرده‌اند تا راهکارهای هوشمندانه‌ای در اختیار کسب‌وکارها قرار دهند. هنگامی که صحبت از محصولات شبکه به میان می‌آید، اصل مهمی که باید به آن دقت کنید، کیفیت بالای محصولات است. چه کسب‌وکار کوچکی با رویاهای بزرگ باشید یا یک کسب‌وکار متوسط که آماده برداشتن گام بعدی است باید خیال‌تان از بابت دسترسی به داده‌ها آسوده باشد. به طوری که بتوانید از راه دور یا از طریق شبکه محلی به داده‌های خود دسترسی داشته باشید. تمامی استوریج‌های این شرکت، مکانیزم‌های قدرتمندی در زمینه ذخیره‌سازی اطلاعات ارائه می‌کنند و طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های کاربردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. ReadyNAS یکی از راه‌حل‌های قدرتمند این شرکت است که توانایی پشتیبانی از 48 ترابایت فضای ذخیره‌سازی را دارد و سرعت دانلود تا 200 مگابیت در ثانیه را همراه با قابلیت رمزگذاری کارآمد ارائه می‌کند. یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد استوریج‌های این شرکت کنترل ساده و دسترسی آسان به اطلاعات از هر مکانی است. به طور معمول، استوریج‌های کلاس سازمانی این شرکت تا 48 ترابایت حافظه را پشتیبانی می‌کنند، مجهز به پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز هستند و 2 گیگابایت رم دارند. علاوه بر این، راهکارهایی در زمینه پشتیبان‌گیری خودکار از طریق برنامه ReadyCLOUD ارائه می‌دهند.

برندهای بسیاری در زمینه استوریج وجود دارند که اما در این‌جا سعی کردیم، بهترین نمونه‌ها را به شما معرفی کنیم. اگر تجربه کار با برند دیگری را دارید که از عملکرد آن راضی هستید، این برند را در بخش نظرات به ما معرفی کنید.

امتیاز: 5 (از 2 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد