hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > مد و زیبایی > چگونه در محل کار خوشتیپ تر به نظر برسید؟

چگونه در محل کار خوشتیپ تر به نظر برسید؟

ما در اینجا هستیم تا به شما در بهتر شدن استایل کاری‌تان کمک کنیم. قبل از هرچیز باید بدانید چگونه می‌توانید یک مرد جذاب باشید. ما چند نکته کاربردی برای‌تان داریم

خوشتیپ و خوش پوش بودن یک دغدغه همیشگی است. ما دوست داریم همیشه و در هر موقعیتی بهترین نسخه از خودمان باشیم و تمام تلاشمان را برای ایجاد چنین تمایزی می‌کنیم. همه‌ ما طراح لباس و طراح مد نیستیم اما برای آنکه بتوانیم کمی بهتر از قبل حاضر شویم می‌توانیم از آموزه‌های طراحان مد مطرح استفاده کنیم و هرچه بیشتر شیک و امروزی باشیم. آیا شما مردی هستید که به دنبال نکات و توصیه‌هایی برای خوش تیپ به نظر رسیدن هستید؟ آیا زمان آن رسیده است که ظاهر خود را بهبود بخشید؟ ما در اینجا هستیم تا به شما در بهتر شدن استایل کاری‌تان کمک کنیم. شاید قبل از هرچیز باید بدانید پگونه می‌توانید یک مرد جذاب باشید. ما چند نکته کاربردی برای‌تان داریم:

  1. مراقبت منظم از صورت، نظافت چهره
  2. کاهش و جلوگیری از چین و چروک
  3. درمان لک‌های صورت
  4. مدل موی مناسب صورت
  5. تمرکز بر روی نظافت دندان ها
  6. روی فرم بودن و ورزش مرتب 3 روز در هفته
  7. رژیم غذایی و تغذیه خوب و سالم
  8. لباس‌های کلاسیک را امتحان کنید
  9. سیگار را کنار بگذارید

اصیل باشید

رفتار اصیل و درست اولین گزینه برای جذابیت است. شما می‌خواهید خوشتیپ باشید؟ از درون این کار را شروع کنید و سپس به فکر ظاهر باشید. رابطه مستقیمی بین خودنمایی و عزت نفس وجود دارد. این که بخواهید خود را بدون داشتن هیچ ویژگی‌ شاخصی پشت نقابی پنهان کنید به راحتی قابل تشخیص است. همه ما با تفاوت‌هایی بنیادی از دیگران به دنیا می‌آییم و باید بتوانیم ویژگی‌های ذاتی خود را به خوبی بشناسیم. با شناخت دقیق از خود می‌توانیم نقاط قوت خود را قدرتمندتر جلوه دهیم و این به هیچ عنوان خودنمایی نیست. به عنوان مثال مرد با اعتماد به نفسی که استایل متمایزی با کت قرمز چهارخانه ایجاد می‌کند و این کار را با تکیه بر سلیقه خاص خود انجام می‌دهد به هیچ عنوان شبیه به کسی که قصد خودنمایی دارد به نظر نمی‌رسد. کسانی که قصد خودنمایی دارند، با رفتارهای نامتعارف در محیط کار خود را نشان می‌دهند. اصالت شما را جذاب‌تر از همیشه نشان خواهد داد. 

ساعت و اکسسوری‌های لوکس داشته باشید

 


اکسسوری‌ها عضوی جدا نشدنی از هر استایلی هستند که خواهید داشت. این‌ها تجملاتی اجتناب ناپذیر هستند. یک مرد جذاب در اداره مردی وقت شناس است. کسی که درست سر موقع به تمام کارهای خود می‌رسد و به خوبی از وقت استفاده می‌کند. با یک ساعت لوکس استایلی فوق‌العاده خواهید داشت. مدل‌های بسیار متنوعی برای شما وجود دارد. از خودتان بپرسید طرفدار کدام استایل هستید. به کمد لباس خود نگاهی بی‌‌اندازید و ببینید لباس‌های شما شبیه به کدام استایل است. اگر همیشه لباس‌های مناسب برای استایل کژوال می‌پوشید یک ساعت ساده با بند فلزی برای شما مناسب است. پیراهن ساده بلند، یک شلوار جین یا پارچه‌ای کشاد و کفش‌ یا کتانی با رنگ‌های متداول استایل کژوال یا روزمره را می‌سازد. اگر طرفدار استایل‌های اسپرت یا خیابانی هستید ساعت‌های کامپیوتری یا ساعت‌های هوشمند انتخابی مناسب برای شما است. جذاب‌ترین استایلی که می‌توانید برای محل کار داشته باشید پیراهن مردانه و شلوار کتان یا شلورار پارچه‌ای است. یک استایل شیک و به روز که می‌توانید از ساعت مچی بند فلزی به همراه آن استفاده کنید. برای دیدن تمام مدل های ساعت بهتر است به یک سایت معتبر مراجعه کنید و در صورت لزوم از طریق خرید اینترنتی ساعت مورد نظر خود را سفارش دهید.

خوشبو باشید

 


همیشه خوشبو و تمیز بودن ویژگی عالی شما خواهد بود اگر همیشه با نظافت بدن خود اهمیت دهید. شما باید حداقل 3 روز در هفته حمام کنید تا بدنی تمیز داشته باشید. شک نکنید ابتدا خودتان از این تمیزی لذت خواهید برد و سپس همکارانتان. استفاده از مام و اسپری ضد تعریق را فراموش نکنید و در نهایت عطر بزنید. عطر شما را شاخص خواهد کرد. همانطور که بهترین و خوشبوترین عطر زنانه برای شما خوشایند است خانم‌ها هم بوی عطر مردانه و تلخ شما لذت خواهند برد. اگر می‌خواهید نظر کسی را به خود جلب کنید از عطرهایی با ماندگاری بالا استفاده کنید. یک عطر اصل و خوشبو حس و حال خودتان را هم به مراتب بهتری می‌کند. عطرها می‌توانند احساس شادی را در شما ایجاد کنند. می‌توانید از یک برند معروف خرید کنید تا از اصل بودن کالای خود اطمینان داشته باشید.

کراوات بزنید

شاید در جهان مدرن امروز کمتر کسی از کراوات استفاده می‌کند اما هنوز هم می‌توانید به راحتی خاص‌تر و خوش استایل‌تر از دیگران باشید. می‌توانید تنها یک پیراهن سفید یا مشکی را با کراوات بپوشید؛ همچنین می‌توانید کت و شلوار مردانه خود را به تن کنید. در هر صورت شیک و متفاوت خواهید بود. فراموش نکنید یک جنتلمن واقعی پس از خوب لباس پوشیدن، نیاز به خوب رفتار کردن دارد. متواضع، مهربان و منطقی رفتار کنید. با ایت تکنیک کسی نمی‌تواند جذابیتتان را زیر سوال ببرد.

به صورت خود رسیدگی کنید

شما نیاز به یک روتین پوستی مناسب سنتان خواهید داشت. اگر فکر می‌کنید استفاده از کرم‌های مختلف و روش‌های درمانی برای مردان کمی زیاده روی است، باید دوباره افکارتان را مرور کنید. پرتوهای فرابنفش خورشید می‌توانند باعث تخریب پوست‌تان شوند و به مرور باعث ایجاد لکه‌های قهوه‌ای در اطراف چشم و بینی خواهند شد. ، شما باید از بروز مشکلات در آینده جلوگیری کنید. پوست جوان به معنای سرزندگی است و این همیشه جذاب است. در حالی که هیچ راهی برای متوقف کردن روند پیری وجود ندارد، شما می‌توانید کارهای زیادی برای کاهش اثرات زمان انجام دهید. آیا از مرطوب کننده با ضد آفتاب استفاده می‌کنید؟ اگر نه، باید همین الان شروع کنید. وقتی صحبت از خوش تیپ شدن به میان می‌آید، خورشید دشمن شماره یک چهره شماست. ساده است. پرتوهای فرابنفش خورشید، پروتئین ضد پیری کلاژن پوست شما را از بین می‌برد. پس از آن پوست شما شروع به تشکیل خطوط و چین های عمیق می‌کند. روتین پوستی مناسبی داشته باشید تا جذاب و خوشتیپ به نظر برسید.

اول، شما باید ذهن خود را درست کنید. خوش تیپ به نظر رسیدن با مغز شما شروع می‌شود نه بدن شما. به عبارت دیگر، جذابیت بخشی از یک ذهنیت زیبا است. ما نمی‌توانیم چیزی را که نداریم به نمایش بگذاریم. هیچ کرمی روی زمین یا ژلی در بازار وجود ندارد که شما را به طور جادویی به یک مرد مغناطیسی تبدیل کند. هر کسی که سعی می‌کند چیزی غیر از این به شما بگوید فقط سعی می‌کند یک کیسه کالا به شما بفروشد.

نویسنده: سارااقبالی

 

امتیاز: 5 (از 1 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد