hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ثبت بیشترین بارش در سمیرم اصفهان/ بارندگی‌ها تا امشب ادامه دارد

ثبت بیشترین بارش در سمیرم اصفهان/ بارندگی‌ها تا امشب ادامه دارد

اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش برف و باران در مناطق مختلف استان تا شامگاه پنجشنبه خبرداد.‌

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش‌های شب گذشته تا صبح امروز در سطح استان، اظهار داشت: بیشترین میانگین بارشی از سمیرم با ۳۰ میلیمتر برف و باران تا ساعت ۶ صبح امروز بوده و فریدونشهر با ۲۰ میلیمتر، داران ۱۶ میلیمتر، خوانسار ۱۳ میلیمتر، گلپایگان هفت میلیمتر، چادگان ۶ میلیمتر و میمه سه میلیمتر بارش دریافت کردند.

وی با بیان اینکه تا اواخر امروز ابرناکی، مه آلودی هوا و بارش را در اکثر مناطق استان انتظار داریم، افزود: بارش برف در مناطق غرب و جنوب استان تا امشب ادامه دارد.

سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه سامانه سرد بارشی اوایل وقت فردا جمعه از نیمه شرقی استان خارج می‌شود، خاطرنشان کرد: جمعه آسمان استان صاف و در مناطق مرکزی و صنعتی غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

امینی با بیان اینکه کمینه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا چهار درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد، ادامه داد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۷ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به دمای صفر درجه می‌رسد.

وی اضافه کرد: بوئین میاندشت با دمای ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، میانگین بارشی شب گذشته در ایستگاه هواشناسی کوهرنگ سرچشمه حوضه آبریز زاینده رود نیز ۲۶ میلیمتر باران و ۱۳ سانتیمتر برف بوده و در مجموع ارتفاع برف در این منطقه به ۵۱ سانتیمتر رسیده است. همچنین میانگین بارشی کوهرنگ از ابتدای سال آبی (مهرماه) تاکنون ۴۵۴ میلیمتر است.

منبع: mehrnews-5674344

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد