hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بمب‌ نقل و انتقالات به استقلال نزدیک شد

بمب‌ نقل و انتقالات به استقلال نزدیک شد

ایسنا نوشت: با اعلام مدیرعامل جدید تراکتور، مهاجم این باشگاه می‌تواند به صورت توافقی از جمع پرشورها جدا شود.

کاوه رضایی در ابتدای لیگ بیست و دوم، زمانی که نتوانست به لیست استقلال اضافه شود به تراکتور پیوست. حضور ناگهانی رضایی در تراکتور از همان ابتدا باعث شد که شایعاتی درباره قرارداد او به وجود بیاید که آن شایعه، امکان جدایی این بازیکن در نیم فصل و پیوستنش به استقلال براساس مفاد قراردادش با تراکتور بود.

این شایعه وقتی قوت گرفت که ساپینتو در همان هفته‌های ابتدایی لیگ برتر فوتبال و زمانی که در مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی حضور پیدا کرده بود، عنوان کرد که کاوه رضایی در بخش مهمی از فصل برای استقلال بازی خواهد کرد.

حالا با نزدیک شدن به نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر و شروع نقل و انتقالات، هواداران استقلال و تراکتور منتظر هستند تا ببینند تکلیف کاوه رضایی چه می‌شود. هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل جدید تراکتور و رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال درباره این موضوع می‌گوید که تفاسیر مختلفی از قرارداد کاوه رضایی می‌توان کرد اما قرارداد این بازیکن به شکلی است که طرفین در صورت توافق می‌توانند قرارداد را فسخ کنند.

با این اوصاف احتمالا امکان جدایی کاوه رضایی از تراکتور وجود دارد اما باید دید که تکلیف مهاجم سابق کلوب بروژ بلژیک چه می‌شود و او در نیم فصل دوم برای تراکتور به میدان می‌رود یا استقلال.

251251

منبع: khabaronline-1714615

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد