hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > دانش و مهارت > وب و دیجیتال > دوربین DSLR یا گوشی؟ برنامه دوربین حرفه ای برای گوشی موبایل

دوربین DSLR یا گوشی؟ برنامه دوربین حرفه ای برای گوشی موبایل

اپلیکیشن موبایل برای داشتن دوربین حرفه ای روی گوشی همراه با تمام تنظیمات یک دوربین عکاسی حرفه ای را برایتان معرفی کرده ایم و مروری بر نحوه کار با آن داریم:

دوربین DSLR یا گوشی؟ این سوال ذهن بسیاری از عکاسان و تولیدکنندگان محتوا را به خود مشغول کرده، اما اپلیکیشنی برای گوشی های موبایل آمده که جواب جامع، ساده و بسیار کوتاهی به آن داده است؛ هر دو!

در ادامه مطلب با معرفی برنامه DSLR Camera Hd Professional AD-FREE خواهید دانست که می توان یک دوربین کاملا حرفه ای با تمامی تنظیمات و کارآیی دوبین DSLR روی گوشی موبایلتان داشته باشید و با آن به راحتی عکس های حرفه ای و حتی قابل چاپ بگیرید:


DSLR Camera Hd Professional AD-FREE چیست؟

DSLR Camera Hd Professional AD-FREE یکی از برترین اپلیکیشن های عکاسی با گوشی موبایل است که با استفاده از آن می توانید یک دوربین DSLR حرفه ای را با تمامی امکاناتش روی گوشی موبایل خود داشته باشید و گوشی موبایل را به یک دوربین حرفه ای تبدیل کنید و با افزایش چشم گیر کیفیت و امکانات کاربردی آن عکس های جذابی را ثبت کنید.

این اپلیکیشن می تواند فیلمبرداری را هم با کیفیت عالی و تنظیمات دقیق انجام دهد و در قسمت گالری شما ذخیره کند. پس از نصب برنامه قطعا متوجه افزایش ثبت وقایع با دوربین موبایل خود خواهید شد. 

DSLR Camera Hd Professional AD-FREE عنوان یک دوربین پیشرفته DSLR با کیفیتی بسیار بالا مخصوص گوشی و تبلت اندروید است که توسط Tech Jack توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار به علاقه مندان عکاسی کمک می کند تا تصاویری بسیار حرفه ای را به ثبت برسانند و آن ها را با کیفیتی بی نظیر با دوستانشان به اشتراک بگذارند.

در این برنامه هیچ گونه محدودیتی در استفاده از دوربین جلو و یا عقب وجود ندارد و قادرید از هر کدامشان متناسب با نیاز خود بهره ببرید. تعیین کیفیت تصاویر و یا ویدئو به دست شماست و برای تنظیم آن تنها نیاز به تغییر گزینه های موجود می باشد. در هنگام ثبت تصاویر چهره افراد به صورت کاملا هوشمندانه و خودکار تشخیص داده می شود و برای جلوگیری از لرزش دست قادرید از کلید های کنترل کننده حجم صدا استفاده کنید. بهتر است این برنامه فوق العاده را از دست ندهید.


امکانات و قابلیت های برنامه DSLR Camera Hd Professional اندروید 

  • ضبط تصاویر با وضوح اچ دی و ویدئویی هایی با کیفیت 1080
  • تشخیص خودکار و هوشمند چهره افراد
  • پشتیبانی از دو دوربین جلو و عقب
  • تغییر کیفیت و رزولوشن تصاویر به دلخواه خود
  • افکت های رنگی، بالانس رنگ سفید، حالت صحنه، فوکوس دستی و …
  • تنظیم عملکرد کلید های کنترل کننده حجم صدا به دلخواهتان
  • توانایی خاموش کردن صدای شاتر دوربین
  • ثبت تصاویر از راه دور با استفاده از تایمر
  • قفل دوربین بر روی حالت افقی و یا عمودی
  • دسترسی به تنظیمات بدون هیچ گونه محدودیتی

 

لینک دانلود اپلیکیشن DSLR Camera


 

شما هم می توانید با نصب این اپلیکیشن یک دوربین فیلمبرداری و عکاسی حرفه ای را در موبایل خود داشته باشید و نظرات خودتون رو در مورد این برنامه با ما و بینندگان ما در میان بگذارید.


پرسش های متداول


آیا با گوشی می توان عکاسی حرفه ای انجام داد؟
با برنامه Dslr به راحتی امکان پذیر هست.
برای فیلمبرداری حرفه ای با موبایل چه برنامه ای نصب کنم؟
با برنامه DSLR به راحتی می تونید فیلمبرداری حرفه ای داشته باشید.



جمع بندی

معرفی اپلیکیشن DSLR Camera Hd Professional AD-FREE برای داشتن یک دوربین حرفه ای روی گوشی موبایل را همراه لینک مستقیم دانلود برنامه به شما ارائه دادیم و ویژگی ها و قابلیت این برنامه را بررسی کردیم. پیش از این نیز در مطالب دیگری با عنوان های عکاسی با موبایل با این ۵ اپلیکیشن حرفه ای و ساده است و ۵ اپلیکیشن‌ فیلمبرداری حرفه‌ای با موبایل به معرفی برترین اپلیکیشن های عکاسی و فیلمبرداری با موبایل پرداخته ایم که در صورت تمایل می توانید آنها را مطالعه کنید. همچنین می توانید تجربه عکاسی یا فیلمبرداری با گوشی با این برنامه ها یا اپ های دیگر را با ما و سایر مخاطبان سایت به اشتراک بگذارید. 

امتیاز: 5 (از 1 رأی )
نویسنده
رضا امینی
رضا امینی
عکاس، خبرنگار، تدوینگر و فعال شبکه های اجتماعی

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد