hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > ثبت درخواست دریافت یارانه معیشتی تا ۲۰ آذر تمدید شد

ثبت درخواست دریافت یارانه معیشتی تا ۲۰ آذر تمدید شد

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایتی معیشتی گفت: کسانی که کد رهگیری برای آن‌ها پیامک نشده می‌توانند با شماره حساب واریز یارانه به سایت Hemayat.mcls.gov.ir ورود کرده و اعتراض خود را تا ۲۰ آذر ماه ثبت کنند.
حسین میرزایی سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایتی معیشتی، با بیان اینکه فرصت شماره گیری کد #۶۳۶۹* برای دریافت کمک معیشتی بامداد امروز به پایان می‌رسد گفت: سرپرستان خانوار تا پایان امروز فرصت دارند شماره ملی خود را از طریق ارسال به کد دستوری #۶۳۶۹* برای بررسی مجدد ارسال و در صورت صلاحیت کد پیگیری از سوی وزارت رفاه دریافت کنند.

وی افزود: مردم پس از دریافت کد پیگیری از وزارت رفاه تا ۲۰ آذر ماه فرصت دارند تا به سامانه Hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و با در دست داشتن کد پیگیری شماره حساب خود را در این سامانه ثبت کنند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایتی معیشتی تصریح کرد: ظرفیت ورود به سایت از دیشب تا امروز سه برابر افزایش پیدا کرده است، ولی در ثانیه ۳۰۰ هزار نفر به سایت ورود می‌کنند.

 بیشتر بخوانید: 
جاماندگان طرح معیشتی که برای آن‌ها پیامک ارسال نشده است، چکار کنند؟
مراحل دریافت کمک معیشتی + اینفوگرافی
۵ مرحله پیگیری دریافت کمک معیشتی دولت


میرزایی اظهار کرد: کسانی که کد رهگیری برای آن‌ها پیامک نشده می‌توانند با شماره حساب واریز یارانه به سایت Hemayat.mcls.gov.ir ورود کرده و اعتراض خود را تا ۲۰ آذر ماه ثبت کنند.

وی تاکید کرد: هفته آینده یک روز مجدد امکان ثبت اعتراض برای سرپرستان خانوار از طریق کد دستوری #۶۳۶۹* فراهم می‌شود در ضمن طی روزهای اخیر ورودی چندانی از سوی این کد دریافت نشده است، اکثر افرادی که کد دستوری #۶۳۶۹* را شماره گیری می‌کنند یا سرپرستان خانوار نیستند و یا برای چندمین بار شماره خود ثبت کرده اند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان گفت: به مردم توصیه می‌کنیم برای ثبت شماره حساب و یا کد پیگیری در سامانه Hemayat.mcls.gov.ir کمک معیشتی عجله نکنند، زیرا شلوغی سایت موجب تاخیر در انجام عملیات می‌شود و این افراد تا ۲۰ آذر برای ثبت اعتراض خود فرصت دارند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد