hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجرای طرح «یلدانه» با رویکرد داوطلب محور بودن

اجرای طرح «یلدانه» با رویکرد داوطلب محور بودن

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از اجرای طرح «یلدانه» در بیش از هزار و ۶۴۰ مرکز در سراسر کشور با رویکرد داوطلب محور بودن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید سلیمی با بیان اینکه رویکرد جهادی و توجه به اقشار آسیب‌پذیر در برنامه‌های چند سال اخیر سازمان متبوعش جایگاه ویژه‌ای داشته گفت: امسال نیز با مشارکت سه هزار و ۶۴۶ نفر از داوطلبان و خیریه‌های همکار با جمعیت هلال احمر، ۲۴ هزار و ۲۰۸ بسته یلدانه حاوی آجیل، میوه، شیرینی و در برخی استان‌ها مواد غذایی به ارزش افزون بر ۵۴ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان از پیش شناسایی شده در مناطق محروم سراسر کشور توزیع شد.

وی ادامه داد: همچنین هر یک از مراکز یاد شده، یک محصول مجازی مطابق رویکردهای محتوایی برنامه تولید و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در خصوص فعالیت‌های جمعیت هلال احمر به ویژه فعالیت‌های عام المنفعه آن، توضیح داد: کوشش برای برقراری دوستی و تفاهم متقابل، پیام واحد برنامه‌های داوطلبانه این سازمان است.

سلیمی افزود: امسال نیز داوطلبان با حضور در خانه‌های سالمندان، مکان نگهداری معلولان، خوابگاه‌های دانشجویی، آسایشگاه‌ها، گرمخانه‌ها، همراه‌سراهای بیماران، بیمارستان‌ها، پایگاه‌های اورژانس و هلال‌احمر و گذراندن ساعاتی از یلدای خود در کنار این افراد، آن‌ها را از تنهایی در آورده و تلاش کردند تا یلدایی خاطره‌انگیز برای آن‌ها رقم بزنند.

آمار فوق بر اساس اعلام ۲۳ استان است و آمار نهایی و تکمیلی به زودی منتشر می‌شود.

منبع: mehrnews-5664156

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد