hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > استقبال ۱۱۰ هنرمند عکاس از نخستین جشنواره «راز خون»

استقبال ۱۱۰ هنرمند عکاس از نخستین جشنواره «راز خون»

دبیر جشنواره ملی عکس «راز خون» از ارسال ۹۹۱ تک عکس و ۷۵ مجموعه عکس توسط ۱۱۰ هنرمند عکاس به این جشنواره خبر داد

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،امیر حسامی‌نژاد دبیر نخستین جشنواره ملی عکس شهید و شهادت «راز خون» در گفتوگو با خبرنگاران، بیان کرد: بعد از اینکه فراخوان جشنواره عکس «راز خون» که به مناسبت کنگره ملی شهدا در قم در حال برگزاری است، از طریق سایت جشنواره به آدرس http://photoqom.ir و طرق مختلف اعلام شد، عکسهای بسیار خوبی با موضوع شهید و شهادت برای این جشنواره ارسال شد و تعداد ۹۹۱ تک عکس و ۷۵ مجموعه عکس با شرکت ۱۱۰ نفر به دست ما رسید.

وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه و کارگاه های عکاسی نشان میدهد قم از شهرهای سرآمد در رشته عکاسی کشور است.

پیشکسوت عکاسی قم گفت: جشنواره «راز خون» نیز اولین جشنواره ملی است که در قم برگزار میشود و امیدواریم حضور عکاسان از سراسر کشور در قم و ارتباط با عکاسان قمی باعث رشد بیش از پیش هنر عکاسی در قم شود.

حسامی‌نژاد ادامه داد: همه ما همواره مدیون خون شهدا هستیم، شهدایی که خالصانه و صادقانه برای امنیت امروز ما جان خود را فدا و از کیان وطن خود دفاع کردند، ما نیز در جشنواره هر جا اعم از انتخاب اسم، پوستر و کارهای اجرایی به مشکلی برمیخوردیم، توسل به شهدا راهگشای ما بود و خود شهدا به ما کمک کردند.

دبیر نخستین جشنواره ملی عکس شهید و شهادت «راز خون» اظهار کرد: با وجود فضای موجود کشور در رابطه با مسائل اینترنتی و مشکلات اطلاعرسانی، شرکت ۱۱۰ نفر در این جشنواره، تعداد بسیار قابل توجهی بوده و موفقیت بزرگی است که آن را مرهون خون شهدا هستیم.

گفتنی است به زودی نتایج اولیه جشنواره عکس رازخون از طریق سایت Photoqom.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد