hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > معاون توسعه مدیریت و جذب منابع معاونت علمی منصوب شد

معاون توسعه مدیریت و جذب منابع معاونت علمی منصوب شد

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان محمدرضا کاشفی نیشابوری را به عنوان معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه این معاونت منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، در راستای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد زمینه برای انسجام، توسعه راهکارهای نوآورانه و روش‌های نوین در توسعه منایع انسانی مدیریت مالی، محمدرضا کاشفی نیشابوری را به عنوان «معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه» معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب کرد.

در حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری آمده است:

«نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه منصوب می‌کنم. با توجه به اهداف عالی این معاونت و لزوم برنامه ریزی و تحول در ارتقاء اقتصاد دانش بنیان کشور ماموریت‌های اصلی استقرار نظام یکپارچه بودجه به منظور هوشمندی مالی و انسجام عملیاتی در همکاری با سایر بخش‌ها، ارتقای شفافیت و نظم بخشی به سازوکارهای مالی حمایت از شرکت‌های دانش بنیان به ویژه در تعامل با صندوق های پژوهش و فناوری، برنامه‌ریزی و حمایت از توانمندسازی شبکه همکاران معاونت در سطوح مختلف عملیاتی انتظار می‌رود.»

محمدرضا کاشفی نیشابوری، دانش آموخته مقطع دکتری مدیریت از دانشگاه شهید بهشتی و عضو هیئت علمی گروه مدیریت مالی دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است.

منبع: mehrnews-5660560

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد