hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > شادفیلم(Shadfilm)، پلتفرمی جدید برای تماشای فیلم و سریال

شادفیلم(Shadfilm)، پلتفرمی جدید برای تماشای فیلم و سریال

 پلتفرمی تازه منتشر شده برای دانلود و تماشای آنلاین فیلم ، سریال و انیمیشن به نام شادفیلم هم اکنون چند ماهی می گذرد که منتشر شده است و تاکنون توانسته است دل و رضایت و نگاه تعداد قابل توجهی از کاربران را به خود جلب کند.

به این صورت که که برخی معتقدند در آینده ای شادفیلم  جزو چند پلتفرم برتر ایرانی در زمینه پخش زنده و دانلود فیلم، سریال و انیمیشن خواهد شد.

دانلود فیلم و سریال شادفیلم:

در اولین ورود خود به وبسایت شادفیلم جمله ای توجه شما را به خود جلب خواهد کرد: (شادفیلم، مسیری نو...) که به عقیده کاربران این جمله فقط در حد شعار نبوده است بلکه تا حدی انجام شده؛ هنگامی که اکثر سرویس های پخش آنلاین فقط به فیلم و سریال های تازه منتشر شده می پردازند، شاد فیلم گویا قصد دارد در خط زمانی به دو مسیر حرکت کند، حال و گذشته، به گونه ای که فیلم و سریال های جدید زودتر از بیشتر پلتفرم ها پخش می شوند و در کنار این عمل، عناوین نوستالژیک و خاطره انگیز نیز فراموش نشده و جایگاه خاصی در پلتفرم شادفیلم دارند و علاوه بر قرار دادن فیلم و سریال های خارجی در وبلاگ شادفیلم، به نقد و توجه به جزئیات فیلمسازی حرفه ای پرداخته میشود که به نوبه خود قابل ستایش است.

 

کار وبلاگ شاد فیلم همینجا تمام نمی شود بلکه علاوه بر نقد کردن و معرفی فیلم و سریال های مختلف اخبار سینمای ایران و خارج را نیز پوشش میدهد که افراد زیادی را به مراجعه کردن به وبلاگ ترغیب میکند.

تنوع در ژانر ها و دسته بندی های فیلم و سریال های ایرانی و خارجی یکی از اصول سازنده ها و توسعه دهندگان این پلتفرم میباشد که به طور کلی در دسته بندی های زیر قرار گرفته اند: (ماجرایی، کمدی، درام، اکشن، جنایی، دلهره آور، کی دراما(درامای سینمای کره جنوبی)، فیلم کوتاه، انیمیشن، مستند، ورزشی، فانتزی، عاشقانه، بر اساس واقعیت، اقتباسی، معمایی، گیم شو، ریالیتی شو، تاریخی، دنیای جادو، وسترن و بیوگرافی .)

در شادفیلم کاربر میتواند به راحتی  دسترسی آسان به بیش از هزاران فیلم و سریال و انیمیشن داشته باشدکه همگی قابلیت دیده شدن در جمع های دوستان و خانوادگی را دارند و می توانیم زمان زیادی را از تماشای آن ها لذت ببریم.

فیلم و سریال و انیمیشن ها همه قابل تماشا با خانواده می باشد و همگی دارای زیر نویس اختصاصی یا دوبله فارسی می باشند که در نوبه خود قابل ستایش میباشند.

  

 

خرید اشتراک شادفیلم:

همانطور که در جریان می باشید هر سرویس پخش آنلاین (vod) هزینه ای برای اشتراک کابر برای استفاده از امکانات و تماشای آنلاین فیلم و سریال دارد که شادفیلم هزینه اشتراک های خود را بر اساس زمان بندی های یک هفته ای، یک ماهه و سه ماهه تقسیم کرده است که نسبت به رقبا بهترین قیمت هارا ارائه داده است.  شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید اشتراک شاد فیلم به سایت آن مراجعه نمایید.

ساخت کلی ، طراحی و توسعه این پلتفرم بزرگ بر عهده تیمی متشکل از مهندسان آینده داری فعال در شرکتی به نام "آسا تجارت نوین الکترونیک آلیش" میباشد که کار خود را از سال 1398 شروع کرده و به راحتی میتوانیم بگوییم این عنوان یکی از پربازدید ترین و موفق ترین پروژه آنان نام گرفته است که فعالیت و پیشرفت روز افزونی دارد می باشد. برای ارتباط و تماس با شاد فیلم و تیم طراحی وتوسعه آن کلیک نمایید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد