hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اخبار ویژه > میلیونرها در تلویزیون

میلیونرها در تلویزیون

 پدیده مجری‌گری بازیگران برای برنامه‌های تلویزیونی یک اتفاق مرسوم است که گاهی سرنوشت حرفه‌ای یک هنرپیشه را تغییر می‌دهد.

تلویزیون ملی سال‌هاست در بعضی از برنامه‌هایش از بازیگران حرفه‌ای سینما و تلویزیون به‌عنوان مجری استفاده کرده است. این اتفاق درسال‌های اخیر به اوج خود رسیده است و تقریبا در هر شبکه شاهد برنامه‌ای با این شرایط هستیم.
 بازیگر مجری «برنده‌باش»
بازیگران سینما و تلویزیون که بیان و توانایی لازم برای اجرا جلو دوربین را دارند همواره عامل مهمی برای جذب مخاطب در نظر سازندگان برنامه‌های تلویزیونی محسوب می‌شوند. داریوش ارجمند، احمد نجفی، مهران مدیری، رامبد جوان، کامران تفتی، امین زندگانی، سروش صحت، محمدرضا شریفی‌نیا، مرحوم حسن جوهرچی، بهنوش بختیاری، هومن حاج عبداللهی، سحر زکریا، پژمان بازغی و ... بخشی از بازیگرانی هستند که خودشان را در اجرا جلو دوربین محک زده‌اند.
طی روزهای اخیر مطلبی روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفته و در آن از مجری‌گری یک سوپراستار سینما در برنامه تلویزیونی خبر داده شده‌است.
محمدرضا گلزار تصمیم گرفته است برنامه تلویزیونی «برنده باش» را اجرا کند و این خبر را در برنامه زنده «ماه‌عسل» تأیید کرد.
«برنده‌باش» که پیش‌تر با نام «میلیونرشو» معرفی شده‌بود به تهیه‌کنندگی هاشم رضایت، تهیه‌کننده سری اول برنامه «دورهمی»، برای شبکه سه تولید خواهد شد و چند روزی است تیزر تبلیغاتی این برنامه با بازی گلزار از تلویزیون پخش می‌شود. گلزار می‌خواهد پر‌بیننده‌ترین برنامه تلویزیونی ایران را روانه آنتن کند، برنامه‌ای که از روی مدل‌های خارجی تولید و دو روز در هفته پخش خواهد شد. همان‌طور که اجرای این برنامه برعهده گلزار است، ظاهرا دستی هم بر تهیه و تأمین مالی آن دارد.
 عقب‌نشینی میلیونری
پیش‌از امسال و حضور در برنامه ماه‌عسل، نوروز ٨٨ بود که محمدرضا گلزار پایش را به تلویزیون گذاشت. هر چند گلزار مشغله کاری را بهانه نیامدن ١٠ ساله‌اش به تلویزیون مطرح کرده‌است اما هرگز مشخص نیست، بازیگرانی مانند او چرا و بر چه اساسی پایشان از تلویزیون بریده می‌شود. مثل مهران مدیری که در برنامه دورهمی در اظهارنظری درباره سال‌های بیکاری‌اش می‌گوید هرگز نفهمیدم چرا ممنوع از کار شدم!
با حضور گلزار و سایر هنرپیشه‌ها به عنوان مجری در تلویزیون، هر بیننده‌ای این نکته را درمی‌یابدکه تلویزیون از مواضع خود عقب‌نشینی کرده است و دست از حذف و تحریم ستاره‌هایی که مردم دوستشان دارند برداشته‌اند. همچنین تلویزیون که با فقدان مخاطب درگیر است به این پی‌برده که می‌تواند مخاطب رمیده از خود را به کمک چهره‌های سرشناس
بازگرداند.
چهره‌هایی که سال‌ها پخش تصویر آن‌ها را ممنوع کرده بود. از طرف دیگر ستاره‌ها و سوپراستار‌های سینما هم به تلویزیون اعتمادشان بیشتر شده‌است و هر از گاهی بدشان نمی‌آید از تلویزیون به خانه‌ مردم راه یابند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد