hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > برترین های پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران تقدیر شدند

برترین های پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران تقدیر شدند

پژوهشگران و فناوران برتر، کارشناسان پژوهشی و دانشجویان نمونه مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران به مناسبت هفته پژوهش تقدیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران، مراسم تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر، کارشناسان پژوهشی و دانشجویان نمونه مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اعضای هیأت رئیسه، اعضای هیأت علمی، دانشجویان، کارشناسان برگزار شد از برترین های پژوهشگاه از جمله پژوهشگر برتر، فناور برتر، کارشناسان پژوهشی برتر و دانشجویان نمونه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تقدیر شد.

در این مراسم دکتر شعبانی رئیس پژوهشگاه ضمن تبریک هفته بزرگداشت پژوهش و فناوری با اعطای لوح سپاس از تلاش های علمی دکتر مریم افشارپور عضو هیأت علمی پژوهشکده توسعه فرآِیندهای شیمیائی بعنوان پژوهشگر برتر سال ۱۴۰۱ قدردانی کرد.

رئیس پژوهشگاه از دکتر مهسا باغبان صالحی عضو هیأت علمی پژوهشکده مهندسی نفت و مدیر دفتر ارتباط با صنعت پژوهشگاه که موفق به کسب عنوان فناور برتر سال ۱۴۰۱ شده بود تقدیر کرد.

در ادامه از ۳ دانشجوی شاغل به تحصیل زینب السادات خاتمی در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مهندسی شیمی، فهیمه حکم آبادی و الهام فرهادی در مقطع دکترای شیمی آلی به عنوان دانشجوی نمونه، ندا اکبری مبارکه و سمیه جلیل زاده که عنوان کارشناس پژوهشی برتر قدردانی کرد.

منبع: mehrnews-5654308

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد