hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی سولماز حصاری از بازیگری تا مدلینگ و ازدواج

بیوگرافی سولماز حصاری از بازیگری تا مدلینگ و ازدواج

سولماز حصاری بازیگر است. بیوگرافی او و اطلاعاتی از همسر،سن،قد، آدرس اینستاگرام و نسبت سولماز حصاری با الهه حصاری و روزبه حصاری را در این مطلب بخوانید.

سولماز حصاری (Solmaz Hesari) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد سال 1361 است که این روزها در سریال  تمام رخ به ایفای نقش می پردازد.

این بازیگر خوش چهره بازیگری را با تئاتر در سال 1387 شروع کرد ولی برای نخستین بار در سن 27 سالگی با فیلم سینمایی گردان آبنبات چوبی به کارگردانی امیر فیضی بازی جلوی دوربین را تجربه کرد.

این هنرمند با بازی در نقش  الناز همسر خرم در سریال هست و نیست به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده در سال 1396 شناخته شد. سولماز در طی 14 سال فعالیت هنری حداقل در سه تئاتر، هفت فیلم سینمایی، شش تله فیلم و دوازده سریال تلویزیونی نقش آفرینی کرده است. اگر شما هم به دنبال اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی، هنری و حواشی این بازیگر خوش چهره هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

سولماز حصاری
عکس جدید از سولماز حصاری

مشخصات

مشخصات فردی

نام کامل

سولماز حصاری

تاریخ تولد

21 اردیبهشت 1361

محل تولد

تهران

شغل

بازیگر

نماد ماه تولد

 گاو نر

مشخصات فیزیکی

قد

 حدود 175 سانتی متر

وزن

حدود 65 کیلو

رنگ چشم

سبز

رنگ مو

بلوند

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات خانوادگی

نام خواهران

یک خواهر

نام همسر

شهاب

تاریخ ازدواج

۲۵ بهمن ۱۴۰۰

مشخصات تحصیلی

رشته تحصیلی

رشته علوم آزمایشگاهی-بازیگری

مدرک

کارشناسی

بهترین آثار

نام اثر

نقش

سال

متل قو 

در نقش پری

1391

هست و نیست

الناز

1396


بیوگرافی کامل سولماز حصاری

کودکی و اوایل زندگی

 سولماز حصاری در روز سه شنبه 21 اردیبهشت 1361(سال سگ) در تهران به دنیا آمد و هم اکنون 40 سال سن دارد. سولماز اسم ترکی است و به معنی همیشه شاداب، گلی که هرگز پژمرده نمی شود. نماد ماه سولماز گاو نر می باشد و متولدین این ماه اغلب دوست دارند بسیار محکم قدم بردارند،و محکم حرف بزنند، عموما بسیار حسود و متعصب هستند. قد سولماز حصاری حدود 175 سانتی متر و وزنش حدود 65 کیلو است.

سولماز حصاری
کودکی سولماز حصاری

 خانواده

خانواده سولماز حصاری به ظاهر کم جمعیت است.از چالش سولماز حصاری با خواهرش در زمان کرونا میتوان فهمید که حداقل یک خواهر دارد و اطلاعاتی از پدر، مادر، تعدا خواهر و برادر، شغل پدر، شغل مادر یا این که فرزند چندم خانواده است در سایت ها و شبکه های اجتماعی نیست.سولماز حصاری و الهه حصاری چه نسبتی دارند؟  هیچ نسبتی ندارند و هردو بازیگر همکار هستند و سولماز حصاری خواهر الهه حصاری نیست. و همچنین روزبه حصاری و سولماز حصاری نسبتی ندارند.

سولماز حصاری
سولماز حصاری و پدرش
سولماز حصاری
سولماز حصاری و مادرش

 تحصیلات

تحصیلات سولماز حصاری در مقطع کارشناسی در رشته بازیگری و  رشته علوم آزمایشگاهی است.

 سولماز حصاری و همسرش

 سولماز حصاری و همسرش، همسر سولماز حصاری، سولماز حصاری و همسر واقعیش یا عکس سولماز حصاری و همسرش از مواردی است که در اینترنت بسیار جست و جو شده است.سولماز حصاری در روز ولنتاین 2022 برابر با 25 بهمن 1400 با انتشار عکس  همسرش شهاب خبر ازدواج خود را رسانه ای کرد و نوشته:  با حال خوب دلم برای خوشبختی تک تکتون دعا میکنم که بهترینید و از خدا میخوام آرزوهاتون خاطره بشن

سولماز حصاری
عکس سولماز حصاری و همسرش

 شروع فعالیت

شروع فعالیت سولماز حصاری با تئاتر در سال 1378 بود اما با فیلم سینمایی گردان آبنبات چوبی در سن 27 سالگی برای نخستین بار جلوی دوربین به کارگردانی امیر فیضی بازی کرد.این هنرمند درباره ماجرای بازیگر شدنش این چنین می گوید:من اصلا به بازیگری فکر نمیکردم و در آدم های اطرافم هم کسی بازیگر نبود. یک روز در دوران دانشجویی در سال 87 که معلم هم بودم و بچه ها را برای تماشای تئاتر برده بودم آقای ربیعی من را دیدند و به من پیشنهاد بازی در تئاتر را دادند و خیلی اتفاقی وارد این حرفه شدم و اولین بار با یک فیلم خوب شروع کردم و در جشنواره فجر جایزه گرفتم و این یک تشویق برای من بود و من را بیشتر ترغیب کرد.همچنین سولماز علاوه بر بازیگری در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد و در حال حاضر مدل مزون تویینز می‌ باشد.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات سولماز حصاری یکی و دوتا نیست. سولماز علاقه زیادی به بازیگری،کتاب،فیلم و شنا دارد، در اوقات فراغتش به کلاس نقاشی، عکاسی، موسیقی می رود. همچنین این بازیگر طرفدار تیم پرسپولیس است.

سولماز حصاری
سولماز حصاری 

شبکه های اجتماعی سولماز حصاری

اینستاگرام

solmazhesari

وبسایت

ویکی‌پدیا سولماز حصاری

اینستاگرام سولماز حصاری

اینستاگرام سولماز حصاری به آدرس solmazhesari است که با عبارت های چون سولماز حصاری اینستا یا instagram سولماز حصاری نیز سرچ شده است. سولماز در اینستاگرام 155 هزار فالور ،129پست و 67 صفحه را نیز دنبال می کند.این هنرمند فعالیت در اینستاگرام را با انتشار عکسی از خودش در تاریخ 23 دسامبر 2013 مصادف با روز دوشنبه 2 دی 1392 آغاز کرد که تاکنون 4697 لایک و 239 کامنت ثبت شده است. 

حواشی

سولماز حصاری بازیگر بدون حاشیه است ولی با حضور در ویژه برنامه جام جهانی قطر با اجرای بهنام تشکر صحبت های درباره بازیکنان استقلال مطرح کرد.در کلیپ زیر توهین سولماز حصاری به بازیکنان استقلال را مشاهده می نمایید.

آثار سولماز حصاری

گردان آبنبات چوبی

گردان آبنبات چوبی نخستین تجربه تصویری سولمازحصاری در سن 27 سالگی در سینما است.فیلم سینمایی گردان آب‌نبات چوبی به نویسندگی و کارگردانی امیر فیضی و تهیه‌کنندگی علیرضا کریم‌زاده و بازیگری امیر غفارمنش،هادی کاظمی،گیتی معینی،فروغ قجابگلی،فخرالدین صدیق شریف،نادرسلیمانی در سال 1388 است و مدت آن 74 دقیقه است.

فیلم گردان آبنبات چوبی
 گردان آبنبات چوبی

سرگشته

سرگشته اولین سریال تلویزیونی سولماز حصاری در نقش نوال در سن 27 سالگی به کارگردانی محمدحسین حقیقی است و هنرمندانی چون زهیر یاری،بهناز جعفری،علی دهکردی،گلچهره سجادیه و... در آن به ایفای نقش پرداختند.

سولماز حصاری در سریال سرگشته
سولماز حصاری در سریال سرگشته

زیگزاک

زیگزاک سریال تلویزیونی به کارگردانی فریدالدین نیکجو و بازیگری شهروز ابراهیمی،سولماز حصاری،رضا آحادی،زهرا سعیدی در سال 1391 است.

سولماز حصاری در سریال زیگزاک
سولماز حصاری در سریال زیگزاک

متل قو

متل قو برای سولماز حصاری در نقش پری با بازیگرانی چون تینا آخوندتبار،دانیال عبادی،مونا فرجاد،مجید حاجی‌زاده،کیانوش گرامی اتفاق افتاد. فیلم سینمایی متل قو به کارگردانی مسعود نوابی و نویسندگی علیرضا معتمدی و تهیه‌کنندگی بیژن امکانیان محصول سال ۱۳۹۱ است.

سولماز حصاری در  متل قو
سولماز حصاری در  متل قو

من مادرم

 تله فیلم «من مادرم» به نويسندگی و کارگردانی پژمان چشمی و تهيه کنندگی عباس رافعی در سال 1393 است که در آن هنرمندانی چون زهير ياری،بهنوش بختياری، سولماز حصاری، نرگس محمدی، نيما شاهرخ شاهی و... به ایفای نقش پرداختند.

سولماز حصاری در تله فیلم من مادرم
سولماز حصاری در تله فیلم من مادرم

 

 برابر با اصل

برابر با اصل سریال تلویزیونی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدجلال الدین دری  در سال 1393 است که هنرمندانی چون حسام نواب صفوی،روناک یونسی،سولماز حصاری،نفیسه روشن،حدیثه تهرانی،عمار تفتی،امید زندگانی در آن بازی کردند. این سریال در آبان 1393 از شبکه یک تلویزیون در 14 قسمت 40 دقیقه ای پخش شد.


سولماز حصاری در سریال برابر با اصل
سولماز حصاری در سریال برابر با اصل

عاشقت شدم

عاشقت شدم فیلم سینمایی در ژانر درام، اجتماعی به کارگردانی کاوه عزیزی در سال 1394 است و هنرمندانی چون سمیرا حسن پور، وحید رحمتی، خسرو شهراز، سولماز حصاری در آن به ایفای نقش پرداختند.

پوستر عاشقت شدم
پوستر عاشقت شدم

عشق نیکان

عشق نیکان فیلم سینمایی به کارگردانی فرناز امینی در سال 1394  در ژانر خانوادگی درام است که در این فیلم محمدرضا شیرخانلو، ملیکا شریفی نیا، نیما شاهرخ شاهی، علی کاظمی، سولماز حصاری و روشنک عجمیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

سولماز حصاری در فیلم عشق نیکان
سولماز حصاری در فیلم عشق نیکان

رویای پرواز

رویای پرواز سریال موزیکال  به کارگردانی شاهین بیک در شبکه نمایش خانگی است که سعید حبیبی، سولماز حصاری، خورشید سعیدی، امین ایمانی در آن در سال 1395 بازی کردند.

سولماز حصاری در رویای پرواز
سولماز حصاری در رویای پرواز

آدم‌های متفاوت

سولماز حصاری در آدم‌های متفاوت در نقش آوا به کارگردانی داوود نوروزی در سال 1395 ظاهر شد.فیلم سینمایی آدم های متفات در درام خانوادگی با هنرنمایی نیما شاهرخ شاهی،رضا توکلی، نیوشا مدبر به مدت 88 دقیقه است.

سولماز حصاری در آدم‌های متفاوت
سولماز حصاری در آدم‌های متفاوت

رو به راهم کن

سریال رو به راهم کن به کارگردانی هانیه اکبری محصول سال 1396 در 13 قسمت 40 دقیقه ای از شبکه یک سیما پخش شد و هنرپیشگانی چون سولماز حصاری، ژاله درستکار،‌ فرهاد بشارتی، سیامک اشعریون در آن بازی کردند.

سولماز حصاری در رو به راهم کن
عکس سولماز حصاری در رو به راهم کن

سولماز حصاری در سریال هست و نیست

سولماز حصاری در سریال هست و نیست، نقش الناز همسر خرم را بازی می کرد و با بازیگرانی چون فرهاد قائمیان،حمیدرضا پگاه،الهام پاوه‌نژاد،نگار عابدی،شقایق فراهانی،سیاوش خیرابی و...همکار بود. سریال هست و نیست به تهیه‌کنندگی محسن شایانفر، کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و نویسندگی نادر وحید است در سال 1396 تولید و در همان سال از شبکه دو پخش شد.

سولماز حصاری در سریال هست و نیست
عکس سولماز حصاری در سریال هست و نیست

ازدواج جنجالی

ازدواج جنجالی فیلم سینمایی به تهیه کنندگی و  کارگردانی اصغر نصیری در ژانر درام، اجتماعی و کمدی در سال 1400 است که هنرمندانی چون یوسف تیموری، سولماز حصاری، خشایار راد، محمد شیری، محمدرضا داودنژاد در آن بازی کردند.

سولماز حصاری در ازدواج جنجالی
سولماز حصاری در ازدواج جنجالی


لیست آثار سولماز حصاری 

نام

سال

توضیحات

آبنبات چوبی

1388

کارگردان: امیر فیضی
بازیگران: سارینا خسروی، پارسا کریم‌زاده و ...

سرگشته

1389

در نقش نوال

کارگردان: محمدحسین حقیقی

بازیگران: زهیر یاری، بهناز جعفری و ...

راز یک حقیقت

1389

کارگردان: سعید جلیلی

بازیگران: اردلان شجاع کاوه، بهزاد خداویسی و ...

ارتباط خانوادگی

1389

کارگردان: نادر مقدس

بازیگران: علی نصیریان، کتایون امیرابراهیمی و ...

سراب

1390

کارگردان: حسین سهیلی‌زاده

بازیگران: محمد مختاری، حسن جوهرچی و ...

فرزندخوانده

1390

کارگردان: وحید نیکخواه آزاد

بازیگران: نیلوفر محمودی، حمیدرضا پگاه و ...

زیگزاک

1391

کارگردان: فریدالدین نیکجو

بازیگران:شهروز ابراهیمی، رضا آحادی و ...

متل قو 

1391

کارگردان: مسعود نوابی

بازیگران: تینا آخوندتبار، دانیال عبادی و ...

 تسلیم سرنوشت 1

1391

کارگردان: پدرام بهرامی فر 

بازیگران: مهدی امینی خواه، پدرام بهرامی فر و ...

تسلیم سرنوشت ۲

1392

کارگردان: پدرام بهرامی فر 

بازیگران: پدرام بهرامی فر، رضا توکلی و ...

بوی باران

1392

 تهیه کننده: حسین تبریزی

بازیگران: کامبیز دیرباز، فریبا کوثری و ...

پانسیون دختران 

1392

کارگردان: مریم ابراهیم‌وند

بازیگران: ثریا قاسمی، سودابه بیضایی و ...

تئاتر سرهنگ و پرندگان

1392

کارگردان: افشین ‌اخلاقی

بازیگران: کامبیز ‌دیرباز، مونا ‌فرجاد و ...

تله فیلم من مادرم

1393

کارگردان: پژمان چشمی

بازیگران: زهير ياری، بهنوش بختياری و ...

برابر با اصل

1393

کارگردان: سیدجلال‌الدین دری

بازیگران: حسن جوهرچی، روناک یونسی و ...

عاشقت شدم 

1394

کارگردان: کاوه عزیزی

بازیگران: سمیرا حسن پور، وحید رحمتی و ...

عشق نیکان

 

1394

کارگردان: فرناز امینی

بازیگران: محمدرضا ‌شیرخانلو، ملیکا ‌شریفی ‌نیا و ...

ابرهای استراتوس

1394

کارگردان: علی برقی

بازیگران: زهرا اویسی، رامسین کبریتی و ...

آسمان من

1395

کارگردان: محمدرضا آهنج

بازیگران: دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی و ...

شام عاشقانه سه نفره

1395

کارگردان: جواد مزدابادی

بازیگران: نیوشا ضیغمی، نیما شاهرخ‌شاهی  و ...

رویای پرواز

1395

کارگردان: شاهین بیگ

بازیگران: سعید حبیبی، خورشید سعیدی و ...

پشت نیمه شب

1395

کارگردان: سعید اسدی 

بازیگران: یکتا ناصر، بهناز جعفری و ...

آدم‌های متفاوت

1395

کارگردان: داوود نوروزی

بازیگران: نیما شاهرخ شاهی، رضا توکلی و ...

هوای پدر

1395

کارگردان: اسماعیل راد 

بازیگران: جمشید مشایخی، اسماعیل خلج و ...

رو به راهم کن

1396

کارگردان: هانیه اکبری

بازیگران: ژاله درستکار،‌ فرهاد بشارتی و ...

هست و نیست

1396

در نقش الناز همسر خرم

کارگردان: حسین سهیلی‌زاده

بازیگران:  فرهاد قائمیان، حمیدرضا پگاه و ...

به سوی روزهای خوشبختی

1396

کارگردان: غلامرضا مقدم

بازیگران: امین مرادی، فریبا ترکاشوند و ...

 ‌تئاتر ‌دیوار ‌چهارم

1397

کارگردان: آرش ‌سنجابی

بازیگران: پویا ‌امینی، فریبا نادری و ...

من پینوکیو نیستم

 

1397

کارگردان: وحید رضا وحدتی

بازیگران: رضا رویگری، علیرضا رئیسی و ...

ازدواج جنجالی

 

1400

کارگردان: اصغر نصیری
بازیگران: یوسف تیموری، خشایار راد و ...

سریال تمام رخ

1401

کارگردان: محمود معظمی

بازیگران: رحیم نوروزی، آرش آصفی و ...


11 حقیقت جالب درباره سولماز حصاری

  1. سولماز حصاری هیچ نسبتی با الهه حصاری و روزبه حصاری ندارد.
  2. لیلا حاتمی، فاطمه معتمدآریا و مهتاب کرامتی از از بازیگران مورد علاقه سولماز حصاری هستند.

  3. این بازیگر خوش چهره طرفدار تیم پرسپولیس است.
  4. این هنرمند برای پول وسوسه بازیگری شد.
  5. حصاری به گفته خودش آدم حسودی نیست ولی به هر بازیگری که خوب بازی کند یا  هر سریال و فیلمی که بازیگری در اون کار دیده بشود حسودی می کند.
  6. بازیگر نقش الناز علت کم کاری را عدم فیلمنامه خوب می داند.
  7. سولماز حصاری  در حال حاضر مدل مزون می‌ باشد
  8. سولماز حصاری در ویکی پدیا صفحه ای ندارد.
  9. این هنرمند خوش استایل در روز ولنتاین سال 2022 ازدواج کرد. 
  10. از سوسک نمی ترسد.
  11. مهارت در رانندگی دارد.

مصاحبه سولماز حصاری

مصاحبه از سولماز حصاری به صورت متنی و گفتگوی تصویری وجود دارد که در آن درباه بازیگری صحبت می کند: 

عکس سولماز حصاری

سولماز حصاری
عکس سولماز حصاری
سولماز حصاری
عکس های سولماز حصاری
سولماز حصاری
 سولماز حصاری
سولماز حصاری
عکس سولماز حصاری بازیگر
سولماز حصاری
عکس سولماز حصاری مدلینگ
سولماز حصاری
سولماز حصاری 
سولماز حصاری
سولماز حصاری 
سولماز حصاری
سولماز حصاری و نیوشا ضیغمی
سولماز حصاری
عکس سولماز حصاری 
سولماز حصاری
سولماز حصاری و حدیث فولادوند
سولماز حصاری
سولماز حصاری 
سولماز حصاری
عکس سولماز حصاری مدلینگ

پرسش های متداول

سن سولماز حصاری بازیگر چقدر است؟
 سولماز حصاری 40 سال سن دارد.
 قد سولماز حصاری چقدر است؟
سولماز حصاری حدودا 175 سانتی متر قد دارد.
سولماز حصاری و الهه حصاری چه نسبتی با هم دارند؟
سولماز حصاری و الهه حصاری نسبت فامیلی ندارند.

 اینستاگرام سولماز حصاری به چه آدرسی است؟

اینستاگرام سولماز حصاری به آدرس solmazhesari است.
سولماز حصاری در ویکی پدیا آیا صفحه ای دارد؟
سولماز حصاری در ویکی پدیا صفحه ای ندارد.
سولماز حصاری و روزبه حصاری چه نسبتی دارند؟
سولماز حصاری و روزبه حصاری هیچ نسبت فامیلی ندارند.


سخن آخر

در این مطلب بیوگرافی سولماز حصاری مدلینگ و بازیگر ایرانی که این روزها در سریال تمام رخ به ایفای نقش پرداخته است را  بررسی کردیم. اگر شما هم علاقمند به بازی این بازیگر هستید و اطلاعات بیشتری از زندگی هنری او دارید با ما و سایر مخاطبان رویداد ایران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 5 (از 1 رأی )
نویسنده
گروه تحریریه
گروه تحریریه
گروه تحریریه پایگاه خبری رویداد ایران

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد