hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > کسب جایگاه برتر کشور توسط دبیر اقتصادی رویداد پارسی

مراسم اختتامیه جشنواره ملی خبر ایران برگزار شد

کسب جایگاه برتر کشور توسط دبیر اقتصادی رویداد پارسی

احمدرضا منزه، دبیر گروه اقتصادی شرکت رسانه‌ای رویداد پارسی، برای هشتمین بار به‌عنوان روزنامه‌نگار برتر کشور معرفی شد.


به گزارش رویداد امروز، مراسم اختتامیه جشنواره ملی خبر ایران برگزار شد. پس از پایان داوری آثار، «احمدرضا منزه» به‌عنوان روزنامه‌نگار برتر کشور معرفی شد و مورد تجلیل قرار گرفت.
او با آثاری از روزنامه «اصفهان امروز» در این جشنواره به رقابت با سایر رقبا از سراسر کشور پرداخته بود و موفق شد در بخش توسعه، جایگاه برتر کشور را در این جشنواره ملی به خود اختصاص دهد.
این برای چندمین سال متوالی است که «احمدرضا منزه»، موفق به کسب جایگاه برتر کشور می‌شود و در جشنواره‌های مختلف رسانه‌ای ملی و بین‌المللی به‌عنوان روزنامه‌نگار و تحلیلگر برتر ایران مورد تجلیل قرار می‌گیرد. این هشتمین موفقیت «منزه» طی سال‌های اخیر در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی به‌حساب می‌آید.
کسب چندین عنوان جایگاه خبرنگار برتر در استان اصفهان از دیگر موفقیت‌های دبیر گروه اقتصادی شرکت رسانه‌ای رویداد پارسی به شمار می‌آید. وی یکی از پرافتخارترین روزنامه‌نگاران ایران است.

 
تولید ملی، حقوق شهروندی، ایثار و شهادت، حجاب و عفاف، خانواده و سبک زندگی، جمعیت، آب و محیط‌زیست، صنایع اقتصادی، کشاورزی و... از جمله موضوعات این جشنواره بود.
این رویداد ملی با هدف ایجاد رقابت در راستای ارتقای سطح اثرگذاری، گسترش فرهنگ مطالبه‌گری در بیان مسائل و مشکلات روز جامعه از طریق رسانه‌ها و تقویت ارزش و اهمیت جایگاه خبرنگاران حرفه‌ای در تحقیق، سوژه‌یابی و خلاقیت در شیوه انعکاس اخبار برگزار شد.
شایان‌ذکر است، برگزیدگان نخستین جشنواره ملی خبر با رویکرد پرونده خبری و خبر خوب روز دوشنبه چهاردهم آذرماه در همایش استاندارد روابط عمومی ایران تجلیل شدند.
گروه رسانه‌ای رویداد پارسی شامل رسانه‌های متعددی همچون «روزنامه رویداد امروز»، «روزنامه اصفهان امروز»، «پایگاه خبری اصفهان امروز آنلاین» و «پایگاه خبری رویداد ایران» است. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد