hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > پیگیر اخراج جمهوری اسلامی از کمیسیون زنان سازمان ملل هستیم

پیگیر اخراج جمهوری اسلامی از کمیسیون زنان سازمان ملل هستیم

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری به سوالاتی درباره اتفاقات اخیر ایران و تحولات برنامه هسته‌ای ایران پاسخ داد.

ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در بخشی از یک نشست خبری که مشروح آن در وبگاه وزارت امور خارجه آمریکا منتشر شده است، در پاسخ به سوالی درباره پیش‌نویس قطعنامه‌ای برای خارج کردن ایران از «کمیسیون وضعیت زنان سازمان ملل» که در چهاردهم دسامبر درباره آن رای‌گیری خواهد شد و در پاسخ به سوالی درباره تشکیل کمیته حقیقت‌ یاب گفت:

ما نسبت به خارج کردن ایران از کمیسیون وضعیت زنان سازمان ملل متعهدیم، چون واقعا این کار درستی است. این کار نشان می‌دهد که ما در کنار مردم ایران و سراسر جهان ایستاده‌ایم، از جمله در کنار گروه‌های جوامع مدنی که خواستار خارج کردن ایران از این کمیسیون سازمان ملل شده‌اند.

پرایس در ادامه گفت که آمریکا با شرکا و متحدانش در این زمینه همکاری می‌کند تا همراه با اعضای شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل از این قطعنامه حمایت کنند و طی رای‌ گیری در ۱۴ دسامبر تصویب شود.

او درباره احکام صادر شده برای‌ برخی افراد در جریان اعتراضات اخیر ایران گفت:

این احکام برای ترساندن مردمی است که عقاید مخالفی دارند. حکومت ایران باید بداند که جهان نظاره‌ گر شیوه رفتار است.

سخنگوی‌ وزارت امور خارجه آمریکا در ادامه اضافه کرد: ما نسبت به حمایت از مردم ایران و ایجاد هزینه برای مسئولان برخوردها، متعهدیم.


311311

منبع: khabaronline-1703964

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد