hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی معصومه بافنده بازیگر سریال تمام رخ با عکس های جدید

بیوگرافی معصومه بافنده بازیگر سریال تمام رخ با عکس های جدید

1401/09/19 , 22:27
معصومه بافنده بازیگر تلویزیون و سینماست. اگر به دنبال بیوگرافی معصومه بافنده، همسر، اینستاگرام، مصاحبه، فیلم و عکس‌های جدید او هستید این مطلب را از دست ندهید.


معصومه بافنده (Masoumeh Bafande) متولد سال 1358 بازیگر سینما و تلویزیون است که این روزها با بازی سریال تمام رخ می درخشد.

بافنده بازیگری را از دهه هشتاد با تله فیلم شروع کرد ولی برای نخستین بار در حالی که 23 سال سن داشت با سریال ‏«این راهش» نیست، در نقش فریبا بازی جلوی دوربین تجربه کرد.

این بازیگر با بازی در نقش مرضیه در فیلم خانه پدری در سال 1389 سینما را نیز تجربه کرد ولی با بازی در نقش آوا در سریال زخم به شهرت دست یافت.

معصومه در فیلم و سریال های چون دوران سرکشی، آقای مدیر، ساختمان ۸۵، اولین انتخابات، به رنگ خاک، ایلدا و … حضور داشته است.

در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی، هنری و حواشی معصومه بافنده بازیگر را در اختیار شما قرار دهیم.

معصومه بافنده
عکس از معصومه بافنده

 مشخصات

مشخصات فردی

نام کامل

معصومه بافنده

تاریخ تولد 

1358/06/31

محل تولد

تهران

شغل

بازیگر

نماد ماه تولد

سنبله

مشخصات فیزیکی

قد

حدود 170 سانتی متر

وزن

حدود 60 کیلو

رنگ چشم

قهوه ای

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات تحصیلی

رشته تحصیلی

روانشناسی 

مدرک

کارشناسی ارشد

بهترین آثار

نام اثر

نقش

سال

خانه پدری

 مرضیه 

1389

سریال زخم

آوا

1393

بیوگرافی کامل معصومه بافنده

کودکی و اوایل زندگی

معصومه بافنده در روز شنبه 31 شهریور 1358(سال بز) در تهران به دنیا آمد و هم اکنون 42 سال سن دارد. نماد ماه معصومه، سنبله است و از ویژگی های متولدین این ماه می توان به وظیفه شناسی، کمال گرایی و متکی بودن به نفس اشاره کرد. قد معصومه بافنده  حدود 170 سانتی متر و حدود 60 کیلو وزن دارد. از دیگر مشخصات ظاهری او می توان به موی مشکی، چشم به رنگ قهوه ای و راست دست بودن اشاره کرد.

معصومه بافنده
کودکی معصومه بافنده

 خانواده

خانواده معصومه بافنده به ظاهر کم جمعیت است و اطلاعاتی از پدر، مادر، برادران و خواهران، شغل پدر، شغل مادر یا این که فرزند چندم خانواده است در سایت ها و شبکه های اجتماعی نیست.

تحصیلات

تحصیلات معصومه بافنده در مقطع کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی است و هم اکنون عضو انجمن روانشناسی ایران، عضو انجمن عصب روانشناسی و عضو انجمن روانشناسی سالمندان است.

معصومه بافنده و همسرش

معصومه بافنده و همسرش از مواردی است که جست و جو زیادی در فضای مجازی برای آن شده است. اما پاسخ این سوال که معصومه بافنده مجرد است یا متاهل را باید با توجه به صفحه اینستاگرام داد. او در صفحه شخصی اینستاگرامش هیچ عکسی درباره همسرش منتشر نکرده، شاید بشود نتیجه گرفت که او مجرد است.

شروع فعالیت

شروع فعالیت معصومه بافنده به عنوان بازیگر در سال 1380 در حالی که 22 سال سن داشت اتفاق افتاد. معصومه نخستین سریال را یک سال بعد با سریال ‏این راهش نیست تجربه کرد.

معصومه بافنده با فیلم خانه پدری در سال 1386 نخستین بازی در سینما را در نقش مرضیه  تجربه کرد.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات معصومه بافنده در بازیگری است و با توجه به عکس های که در اینستاگرام به اشتراک می گذارید مشخص است به رانندگی، سفر و طبیعت گردی علاقه خاصی دارد. او عاشق حیوانات به ویژه سگ، گربه و خرگوش است.

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام masoumeh.bafandeh

اینستاگرام معصومه بافنده

اینستاگرام معصومه بافنده به آدرس masoumeh.bafandeh است. معصومه بافنده در اینستاگرام 4277 فالور دارد و 283 صفحه را دنبال می کند. معصومه بافنده در صفحه شخصی اینستاگرام خود را بازیگر و روانشناس معرفی کرده و تاکنون 304 پست بارگزاری کرده است.

آثار

‏این راهش نیست

این راهش نیست، نخستین سریال معصومه بافنده در نقش فریبا در تلویزیون است و بازیگرانی چون حبیب دهقان نسب، ثریا قاسمی، شهرام قائدی، اشکان خطیبی، رضا بابک، فهیمه راستکار، حسین ایل بیگی، سوسن مقصودلو، غلامحسین زواره، نگار جواهریان در آن حضور داشتند.

سریال راهش نیست، به کارگردانی رضا میهن دوست در سال 1382 از شبکه سه سیما پخش شد.


معصومه بافنده در سریال این راهش نیست
معصومه بافنده در سریال این راهش نیست

 ساختمان 85

معصومه بافنده در سریال ساختمان ۸۵، در نقش  همسر صالح با بازیگرانی چون محمود پاک نیت، مهدی فخیم زاده، رویا نونهالی، انوشیروان فاطمی، اردشیر تفتی، لیلا برخورداری، عمار تفتی، امیر رضا دلاوری، نفیسه روشن، آشا محرابی هم بازی بود.

سریال ساختمان 85 به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده در 27 قسمت در سال 1382 از شبکه 2 سیما پخش شد.

معصومه بافنده در سریال ساختمان ۸۵
معصومه بافنده در سریال ساختمان ۸۵

 خانه پدری

خانه پدری برای معصومه بافنده در نقش مرضیه (همسر محتشم) اتفاق افتاد.

فیلم سینمایی خانه پدری به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی کیانوش عیاری در سال 1389  است و بازیگرانی مانند مهدی هاشمی، شهاب حسینی،مهران رجبی، ناصر هاشمی، مینا ساداتی، نازنین فراهانی،مینا ساداتی در آن بازی کردند.

معصومه بافنده در خانه پدری
معصومه بافنده در خانه پدری

آقای مدیر

آقای مدیر، دومین فیلم معصومه بافنده در سینما به کارگردانی حسن آقاکریمی و نویسندگی رضا حیدرنژاد در سال 1390 است و مهران رجبی، امیر غفارمنش، اشکان اشتیاق، قربان نجفی، نازنین مفخم، میلاد پایاب به عنوان بازیگر در این فیلم سینمایی حضور داشتند.

معصومه بافنده در  آقای مدیر
معصومه بافنده در آقای مدیر

 فصل تازه

فصل تازه به نویسندگی نیلوفر محلوجی و به کارگردانی شبنم عرفی نژاد محصول سال 1392 است. محمد عمرانی، آناهیتا افشار، معصومه بافنده، روشنک عجمیان، صالح میزراآقایی، غزال آذرنیا، سودابه احمدی و کامران تفتی از جمله بازیگران این فیلم هستند و در آن ایفای نقش کرده‌اند.

معصومه بافنده در فصل تازه کاندید بهترین بازیگری شد.

معصومه بافنده در تله فیلم فصل تازه
معصومه بافنده در تله فیلم فصل تازه

 اولین انتخاب

اولین انتخاب مجموعه طنز تلویزونی به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده محصول سال 1392 است و بازیگرانی چون اکبر عبدی، مجید مظفری، مازیار لرستانی(شهره)، افشین هاشمی، لاله اسکندری، معصومه بافنده، زهیر یاری، سارا خوئینی ها، رامتین خداپناهی، مریم امیرجلالی، سعید پیردوست در آن به ایفای نقش پرداختند.

سریال زخم

سریال زخم برای معصومه بافنده در نقش آوا به کارگردانی مسعود آب‌پرور و تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری در سال 1393 اتفاق افتاد.

لیلا اوتادی، همایون ارشادی، نوشیروان ارجمند، امیر نوری، برزو ارجمند، فقیه سلطانی، امیرحسین آرمان از بازیگران سریال زخم هستند.

معصومه بافنده در  سریال زخم
معصومه بافنده در سریال زخم

 سریال جاده چالوس

سریال چاده چالوس برای معصومه بافنده در سن 37 سالگی به کارگردانی احمد معظمی اتفاق افتاد و بازیگرانی چون بیژن امکانیان، فاطمه گودرزی، سیروس گرجستانی، محسن افشانی، حدیث فولادوند، شهروز ابراهیمی، علیرام نورایی به ایفای نقش پرداختند. سریال جاده چالوس در آبان و آذر سال 1393 از شبکه 5 سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

به رنگ خاک

به رنگ خاک سریالی به کارگردانی مشترک حسن لفافیان و سید محسن یوسفی در سال 1398 است که از شبکه یک سیما پخش شد.

برزو ارجمند، پوریا پورسرخ، محمد متوسلانی، سیاوش طهمورث، محمود پاک نیت، بیتا سحرخیز، علیرضا جعفری، علیرضا استادی، کیوان ساکت اف، هستی فرحی، مهدی صبایی ، اتابک نادری، زهرا سعیدی ، شهروز ابراهیمی، معصومه بافند و عاطفه خازنی پور بازیگران این سریال با نام قبلی سریال دردانه های خلیج فارس هستند.

معصومه بافنده در سریال ایلدا

معصومه بافنده در ایل دا، نقش آساره زن کریم را بازی می کرد و با مجید مظفری، فاطمه گودرزی، پوریا پورسرخ، جعفر دهقان، کاظم هژیرآزاد، مینا نوروزی، سینا رازانی، مهدی صبایی، کوروش سلیمانی و... هم بازی بود.

ایلدا یک محموعه تلویزیونی به کارگردانی زاما قویدل است که در مهر تا آبان سال 1399 از شبکه یک در 30 قسمت پخش شد.

 

معصومه بافنده در ایل دا
معصومه بافنده در ایلدا

سریال عملیات رعد

سریال عملیات رعد در ژانر اجتماعی و پلیسی به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی علی یاور است که در مهر سال 1401 از شبکه یک سیما پخش شد.

بازیگرانی چون مجید واشقانی، شهروز ابراهیمی، مهشید جوادی، معصومه بافنده، محمد حاتمی، حسین سحرخیز، عمار تفتی، مهرداد فلاحتگر، بابک نوری، شراره ارمغانی، مهرداد بابای، صادق حسنی، علیرضا احمدی، شاهین احمدی در سریال عملیات رعد به ایفای نقش پرداختند.

سریال تمام رخ 

سریال تمام رخ با بازیگرانی چون رحیم نوروزی، آرش آصفی، معصومه بافنده، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان، علیرام نورایی، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن و وحید نفر در 30 قسمت به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری  از آذرماه 1401 از شبکه سه سیما پخش شد.

لیست آثار

نام

سال

توضیحات

دوران سرکشی

1380

کارگردان: کمال تبریزی
لادن مستوفی، رؤیا تیموریان و...

‏راهش نیست

1382

نقش فریبا
کارگردان: رضا میهن‌دوست

بازیگران: حبیب دهقان نسب، ثریا قاسمی و ...

ساختمان ۸۵

1389

نقش همسر صالح

کارگردان: مهدی فخیم زاده
بازیگران: محمود پاک نیت، مهدی فخیم زاده و ...

خانه پدری

1389

نقش مرضیه 

کارگردان: کیانوش عیاری

بازیگران: مهدی هاشمی، شهاب حسینی و ...

آقای مدیر

1390

بازیگر
کارگردان: حسن آقاکریمی

امیر غفارمنش، اشکان اشتیاق و ...

تله فیلم فصل تازه

1392

بازیگر

کاندید بهترین بازیگر 
کارگردان:  شبنم عرفی نژاد

بازیگران: محمد عمرانی، آناهیتا افشار و ...

 اولین انتخاب

1392

بازیگر
کارگردان: مهدی صباغ‌زاده
بازیگران: اکبر عبدی، مازیار لرستانی و ...

سریال زخم

1393

در نقش آوا

کارگردان: مسعود آب‌پرور
بازیگران: لیلا اوتادی، همایون ارشادی و ...

سریال جاده چالوس

1393

بازیگر
کارگردان: احمد معظمی

بازیگران: بیژن امکانیان، فاطمه گودرزی و ...

سریال دیوار شیشه ای

1396

بازیگر
کارگردان: راما قویدل

بازیگران:مجید واشقانی، کوروش تهانی و ...

به رنگ خاک

1398

بازیگر

کارگردانی مشترک حسن لفافیان و سید محسن یوسفی

بازیگران: برزو ارجمند، سیاوش طهمورث و ...

ایل دا

1399

نقش آساره

کارگردان: راما قویدل

بازیگران: مجید مظفری، فاطمه گودرزی و ...

 عملیات رعد

1401

بازیگر
کارگردان: اصغر نعیمی

بازیگران:مجید واشقانی، شهروز ابراهیمی و ...

سریال تمام رخ

1401

بازیگر
کارگردان: محمود معظمی

بازیگران: رحیم نوروزی، آرش آصفی و ...


2حقیقت جالب درباره معصومه بافنده

  1. معصومه بافنده روانشناس است و در انجمن روانشناسی ایران نیز عضویت دارد.
  2. در میان بازیگران نازنین فراهانی با 2 مرتبه همکاری بیشترین بازی را با این هنرمند داشته‌اند.

مصاحبه

مصاحبه معصومه بافنده به صورت متنی موجود است و او زیاد اهل گفتگو نیست. بافنده در تاریخ 2 آبان سال 1399 درباره نحوه همکاری در سریال ایلدا گفت: 

در گذشته با آقای قویدل در سریال دیوار شیشه ای همکاری کرده بودم و این سریال دومین همکاریم با او بود. زمانی که نقش آساره را به من پیشنهاد دادند بنا شد تا پرداخت بیشتری روی این نقش داشته باشیم. از طرفی آساره پیچیدگی خاصی نداشت اما زوج کریم و آساره زوج جذابی بودند.

بازیگر نقش آساره در سریال «ایلدا»  با اشاره به تصویربرداری این سریال در خطه مرزنشین و غرب کشور افزود:

تا به حال در فضای غرب کشور کار کرده بودم و از قبل با جذابیت های لرستان آشنایی داشتم. از طرفی وقتی دوربین کارگردانی از تهران خارج می شود جذابیت های بصری بیشتری وارد کار خواهد شد و با فرهنگ های متفاوتی آشنا می شویم.

بازیگر سریال «ساختمان ۸۵» همچنین افزود:
با اینکه آساره یکی از نقش های اصلی سریال بود اما بخشی از فیلم نامه در اجرا حذف شد و آن سکانس قرار بود در لوکیشن سپید دشت تصویربرداری شود و به دلایلی گروه به سپیددشت نرفتند تا این سکانس ها ضبط شود تا سرنوشت این شخصیت مشخص شود. الان اغلب مخاطبان می پرسند آساره از ابتدا تا پایان سریال باردار است! در صورتیکه وقتی قرار می شود آساره و کریم به سپید دشت بروند فرزندشان در آنجا به دنیا می آید.حذف بخشی از زندگی آساره روی کیفیت اجرای این نقش موثر بود‌. در حالیکه مخاطب شاهد این بود که آساره از محلی که زندگی می کند به جای دیگری می رود و هیچ توضیحی ندارد. به عقیده من اگر این طرف جنگ را می دیدیم در آن سوی قصه به واسطه آساره و کریم زندگی جریان داشت.

عکس معصومه بافنده

معصومه بافنده
 معصومه بافنده روانشناس
معصومه بافنده
عکس معصومه بافنده 
معصومه بافنده
عکس شخصی معصومه بافنده 
معصومه بافنده
عکس اینستاگرام معصومه بافنده 
معصومه بافنده
عکس معصومه بافنده 
معصومه بافنده
عکس از معصومه بافنده 
معصومه بافنده
 معصومه بافنده 
معصومه بافنده
عکس از معصومه بافنده بازیگر
معصومه بافنده
 معصومه بافنده 
معصومه بافنده
 معصومه بافنده 
معصومه بافنده
عکس شخصی معصومه بافنده 
معصومه بافنده
عکس معصومه بافنده روانشناس
معصومه بافنده
 معصومه بافنده 

 پرسش های متداول

سن معصومه بافنده؟
معصومه بافنده متولد 1358/06/31 است و هم اکنون 42 سال سن دارد.
اینستاگرام معصومه بافنده؟
اینستاگرام معصومه بافنده به آدرس masoumeh.bafandeh است.
معصومه بافنده مجرد است یا متاهل؟
مجرد
معصومه بافنده در سریال ساختمان ۸۵ چه نقشی دارد؟
معصومه بافنده در سریال ساختمان ۸۵ بازیگر نقش همسر صالح است.
معصومه بافنده در سریال به رنگ خاک چه نقشی دارد؟
معصومه بافنده در سریال به رنگ خاک در نقش فرعی بازی کرد.
معصومه بافنده در ایلدا چه نقشی دارد؟
معصومه بافنده در ایلدا، نقش آساره زن کریم را بازی می کرد.


سخن آخر

در این مطلب بیوگرافی معصومه بافنده روانشناس و بازیگر ایرانی که با بازی در نقش آوا در سریال زخم شهرت را تجربه کرد را بررسی کردیم. اگر شما هم علاقمند به بازی این بازیگر هستید و اطلاعات بیشتری از ، زندگی هنری او دارید با ما و سایر مخاطبان رویداد ایران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 4 (از 2 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد