hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بازگشت مجدد ابوالفضل پورعرب به بیمارستان

بازگشت مجدد ابوالفضل پورعرب به بیمارستان

ایرنا نوشت: ابوالفضل پورعرب بازیگر شناخته شده سینمای کشور که حدود دو هفته به سبب عفونت پا در بیمارستان بستری بود، چند ساعت پس از مرخص شدن، برای ادامه روند درمان به بیمارستان بازگشت.

۲۹ آبان رسانه‌ها از بستری شدن ابوالفضل پورعرب ستاره سال‌های گذشته سینما و از چهره‌های نامدار هنر بازیگری کشور به سبب عفونت پا در بیمارستان خبر دادند.

این بازیگر که در حال کارگردانی و تولید مستندی به نام «سگ» بود و دچار این آسیب‌دیدگی شد، درباره این اتفاق گفته بود: در حال تصویربرداری مستند «سگ» بودیم که از ناحیه پا مصدوم شدم. اما بی‌توجه از کنار آن گذشتم. در نهایت عفونت ایجاد شده به سبب آن جراحت و نفوذ عفونت به خون باعث شد تا در بیمارستان بستری شوم.

احتمال عمل جراحی در هفته آینده
بعد از دو هفته درمان و بستری بودن در بیمارستان پورعرب برای طی کردن ادامه روند درمان به منزل شخصی خود بازگشت. اما این بازگشت به خانه برای «مرد شبیه باران» سینمای ایران خوش یمن نبوددر نهایت بعد از دو هفته درمان و بستری بودن در بیمارستان خبر رسید که پورعرب هشتم آذر ماه برای طی کردن ادامه روند درمان به منزل شخصی خود بازگشت. اما این بازگشت به خانه برای «مرد شبیه باران» سینمای ایران خوش یمن نبود. وی به دلیل کسالت و وضعیت عمومی نامساعد بار دیگر به بیمارستان بازگشت.

بعد از بازگشت مجدد پورعرب به بیمارستان، علی تقی‌پور تهیه‌کننده مستند «سگ» روز ۱۱ آذر ماه درباره از سرگیری روند درمان این بازیگر گفت: دو روز قبل آقای پورعرب از بیمارستان مرخص شد تا درمان در منزل دنبال شود. متاسفانه چند ساعت بعد حالشان بد شد و دوباره با آمبولانس به بیمارستان انتقال پیدا کرد.

وی همچنین با یادآوری آنکه اکنونذ شورای پزشکی در حال بررسی است تا شیوه‌های متفاوت درمان را ادامه دهند، درباره تصمیم برای عمل جراحی این بازیگر خاطرنشان کرده است: احتمال جراحی بر روی پای آقای پورعرب وجود دارد، اما با توجه به نتیجه آزمایش‌ها باید شرایط برای جراحی مناسب و میسر باشد. در صورت مناسب بودن شرایط؛ احتمالا هفته آینده این عمل انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ابوالفضل پورعرب ۶۱ ساله بیش از چهار دهه است که در عرصه بازیگری فعالیت می‌کند و فیلم های ماندگاری همچون عروس، «نرگس»، ‌ «چهره»، «دست‌های آلوده»، «غریبانه» و «مردی شبیه باران» را در کارنامه کاری و فعالیت هنری خود به ثبت رسانده است.

فیلم «کاناپه» با بازی او و کارگردانی کیانوش عیاری تولید شده اما هنوز اکران نشده است.

۵۷۵۷

منبع: khabaronline-1702112

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد