hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > غبار محلی پدیده غالب مناطق مرکزی اصفهان/ هوا سردتر می‌شود

غبار محلی پدیده غالب مناطق مرکزی اصفهان/ هوا سردتر می‌شود

اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: غبار محلی پدیده غالب مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان طی ۴۸ ساعت آینده است.

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از امروز تا اواسط روز یکشنبه جوی به نسبت پایدار در سطح استان حاکم است و در بیشتر مناطق وزش باد ملایم و افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به تداوم سکون نسبی هوا و نبود وزش باد در مناطق مرکزی و صنعتی از جمله کلانشهر اصفهان، انباشت آلاینده‌های جوی طی روز شنبه انتظار می‌رود که به تشدید آلودگی هوای این مناطق می‌انجامد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: از اواخر روز یکشنبه با گذر موج ناپایدار در مناطق مرکزی افزایش ابر و در نواحی غربی و شمالی استان بارش‌های پراکنده دور از انتظار نیست.

معتمدی با بیان اینکه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه سانتیگراد سردتر می‌شود، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به یک درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: بوئین میاندشت با دمای ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر و خور و بیابانک با دمای ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، میانگین شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۱ امروز جمعه یازدهم آذر ماه با عدد ۱۱۱ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.

منبع: mehrnews-5645123

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد