hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > واحدهای ریخته‌گری اصفهان تا ۲ سال آینده از شهر خارج می‌شوند

واحدهای ریخته‌گری اصفهان تا ۲ سال آینده از شهر خارج می‌شوند

اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: همه واحدهای ریخته‌گری، با تسهیلگری‌های انجام شده و پیگیری دستگاه‌های مسئول تا کمتر از ۲ سال آینده از شهر اصفهان خارج می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهران زینلیان در حاشیه کارگروه استانی تدوین طرح انتقال واحدهای آلاینده، اظهار داشت: این کارگروه به صورت اختصاصی به بررسی صنایع ریخته گری به عنوان یکی از منشأهای اصلی کارگاه‌های مزاحم شهر اصفهان پرداخت.

وی ادامه داد: خوشبختانه زیرساخت‌های خوبی در شهرک صنعتی بزرگ اصفهان برای انتقال واحدهای ریخته گری ایجاد شده است از این رو مقرر شد این واحدهای آلاینده با زمانبندی مشخصی از شهر اصفهان خارج شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به زیرساختی که در شهرک صنعتی اصفهان فراهم شده است تاکنون از ۲۰۰ واحد موجود ۴۴ واحد ریخته گری به این شهرک منتقل شده‌اند و مصمم هستیم مابقی واحدها با پیگیری مستمر به صورت ماهیانه انتقال یابند و گزارش‌های مرتبط به استانداری ارسال شود.

زینلیان افزود: شهرداری اصفهان برای محدوده شهری و اداره کل محیط زیست استان برای خارج از محدوده، متولی این انتقال هستند که باید به صورت جامع نظارت و به استانداری گزارش دهند.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود با تسهیل گری های انجام شده و پیگیری دستگاه‌های مسئول تا کمتر از دو سال آینده همه این واحدها از شهر خارج شوند.

منبع: mehrnews-5644900

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد