hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران برگزار می شود

جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران برگزار می شود

مسابقه «جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران» برای اشتغال زایی و مهارت افزایی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، به منظور اشتغال زایی و مهارت افزایی دانشجویان و دانش آموختگان و برقراری ارتباط میان صنعت پزشکی و مهندسی و نیز کمک به ورود ابزارهای هوش مصنوعی به صنعت سلامت، مسابقه ای تحت عنوان «جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران ( IAAA ) » برای دانشجویان ، دانش آموختگان و علاقه مندان برگزار می شود.

این مسابقه از سوی بنیاد ملی نخبگان با همکاری جمعی از مراکز و نهادها مرتبط با توسعه فن آوری و اشتغال زایی دانش بنیان از جمله دانشگاه شهید بهشتی ، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، شبکه فن بازار ملی ایران و نیز نمایشگاه اینوتکس و نیز با همراهی شماری از مراکز بخش خصوصی برگزار می شود.

آموزش و توانمندسازی نیروهای مستعد برتر ، پشتیبانی و حمایت از دستآوردها تا دستیابی به محصول ، برقراری ارتباط میان صنعت پزشکی و مهندسی و نیز شتابدهی و ورود تکنولوژی های نوظهور در صنعت سلامت و جذب و استخدام نفرات برگزیده در صنایع مرتبط از دیگر اهداف برپایی مسایقه جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران است.

در پایان این رویداد علمی و تخصصی افراد مختلف به صورت تیمی و فردی با یکدیگر در حوزه هوش مصنوعی در پزشکی به رقابت می پردازنند و در نهایت به افراد و تیم های برتر در مجموع چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال جایزه اعطا خواهد شد.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از پژوهشگران، مراکز و شرکت های دانش بنیان و فعال در حوزه علوم شناختی که در این رویداد برگزیده شوند ، حمایت خواهد کرد.

منبع: mehrnews-5642839

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد