hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > مدارک سرکوب آزادی بیان در توئیتر فاش می شود

مدارک سرکوب آزادی بیان در توئیتر فاش می شود

ایلان ماسک در توئیتی اعلام کرد: فایل هایی درباره چگونگی و دلیل سرکوب برخی حساب های کاربری به حساب  آزادی بیان منتشر می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فاکس نیوز، او در توئیتر نوشت: فایل های توئیتر درباره سرکوب آزادی بیان به زودی در این پلتفرم منتشر می شوند. مردم حق دارند بدانند در واقعیت چه اتفاقی افتاده است.

همچنین چند ساعت بعد او پیام دیگری در این شبکه اجتماعی منتشر کرد که در آن آمده است: این نبردی برای آینده تمدن است. اگر آزادی بیان حتی در آمریکا از بین برود، تنها استبداد در پیش رو باقی می ماند.

مدارک سرکوب آزادی بیان در توئیتر فاش می شود

این درحالی است که منتقدان به خصوص طرفداران حزب راستگرا از مدت ها قبل از توئیتر شکایت داشتند زیرا به اعتقاد آنها استانداردهای پلتفرم در خصوص سانسور یا تعلیق حساب های کاربری ناعادلانه و مبهم بوده است.

این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۲۱ میلادی و پس از شورش حامیان دونالد ترامپ (رئیس جمهور سابق آمریکا) و حمله به کنگره حساب کاربری وی را مسدود کرد. از سوی دیگر توئیتر در ۲۰۲۰ میلادی گزارش نیویورک پست درباره محتوای لپ تاپ هانتر بایدن (پسر جوبایدن، رییس جمهور فعلی آمریکا) را حذف کرد.

مدارک سرکوب آزادی بیان در توئیتر فاش می شود

ماسک که خودش را یک طرفدار مطلق آزادی بیان می داند درباره دلیل خرید توئیتر گفته بود: مهم است که تمدن آینده یک میدان شهری دیجیتال مشترک داشته باشد که طیف وسیعی از اعتقادات بتوانند به شکلی سالم و بدون خشونت در آن بحث و گفتگو کنند.

منبع: mehrnews-5642769

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد