hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > یک کشته و 16 زخمی در تصادف مینی بوس دانشگاه آزاد خمینی شهر/عکس

یک کشته و 16 زخمی در تصادف مینی بوس دانشگاه آزاد خمینی شهر/عکس

حادثه تصادف مینی بوس دانشگاه آزاد خمینی شهر در کمربندی خمینی شهر نرسیده به چشمه لادر اتفاق افتاده است و درآن یک نفر فوت و 16 نفر مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس اصفهان با اشاره به حادثه تصادف مینی‌بوس با خودروی سواری گفت: این حادثه ۱۶ نفر مصدوم داشت که ۱۱ نفرشان شامل ۷ خانم ۱۸ تا ۵۰ ساله و ۴ آقا ۲۰ تا ۳۰ ساله به بیمارستان ۹ دی و اشرفی خمینی‌شهر اعزام شدند و سایر مصدومان در محل حادثه سرپایی درمان شدند.

 عباس عابدی سخنگوی اورژانس اصفهان  در اصفهان اظهار کرد: در ساعت ۷ و ۱۱ دقیقه صبح امروز تصادف یک دستگاه مینی‌بوس سرویس دانشگاه آزاد خمینی‌شهر و سواری کوئیک در کمربندی خمینی‌شهر روبروی چشمه لادر به اورژانس اصفهان اعلام شد.

وی افزود: این حادثه ۱۶ نفر مصدوم داشت که  ۱۱ نفرشان شامل ۷ خانم ۱۸ تا ۵۰ ساله و ۴ آقا ۲۰ تا ۳۰ ساله به بیمارستان ۹ دی و اشرفی خمینی‌شهر اعزام شدند و سایر مصدومان در محل حادثه سرپایی درمان شدند.

عابدی با اشاره اینکه در این حادثه یک نفرآقا ۴۵ ساله فوت کرد، گفت: ۳ کد ۱۱۵ و یک کد هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

اصغر زارع رئیس پلیس راه اصفهان نیز  اظهار داشت: صبح امروز در جاده کمربندی خمینی‌شهر حوالی چشمه لادر یک دستگاه مینی‌بوس سرویس دانشگاه آزاد خمینی‌شهر با یک دستگاه کوئیک تصادف می‌کند.

وی افزود: در این حادثه راننده مینی‌بوس در دم فوت و راننده کوئیک نیز مجروح می‌شود.

 زارع تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه پس از بررسی دقیق صحنه، راننده خودروی مینی‌بوس را به علت تغییر مسیر ناگهانی مقصر تشخیص دادند.

 

تصادف مینی بوس دانشگاه نجف آباد

تصادف مینی بوس دانشگاه نجف آباد

تصادف مینی بوس دانشگاه نجف آباد

تصادف مینی بوس دانشگاه نجف آباد

 


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد