hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > ترابی؛ غنیمت پرسپولیس

ترابی؛ غنیمت پرسپولیس

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دیروز با انجام 3 بازی به پایان رسید.
در اولین دیدار، نود ارومیه و تراکتور از ساعت ۱۴ در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید باکری ارومیه به مصاف هم رفتند. در این مسابقه ابتدا شاگردان مصطفی دنیزلی با گل‌ مسعود شجاعی(۳۹) پیش افتادند ولی سیروس صادقیان (۵۵) بازی را به تساوی کشاند که این نتیجه تا پایان ۱۲۰ دقیقه پابرجا بود ولی در ضربات پنالتی این تراکتور بود که با نتیجه ۷ - ۶ نود ارومیه را شکست داد و به جمع ۸ تیم برتر صعود کرد.
تیم‌های سپاهان و پیکان نیز یکی دیگر از بازی‌های این مرحله را از ساعت 16:20 در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار کردند. این دیدار با برتری 2-1 شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید. محمد محبی (13) و سجاد شهباززاده (2+45) برای سپاهان و شهریار مغانلو (64) برای پیکان گلزنی کردند.
در دیگر بازی این مرحله، پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی برابر هم قرار گرفتند. گابریل کالدرون در شرایطی تیمش را به میدان فرستاد که شجاع خلیل زاده جایگزین محمدحسین کنعانی زادگان در دفاع میانی شده بود و با نیمکت نشین شدن علی علیپور، مهدی عبدی در نوک حمله سرخپوشان پایتخت به میدان رفت. با این حال، تیم میهمان بازی را بهتر شروع کرد و با فرارهای مهدی مؤمنی چند خطر نصف و نیمه را روی دروازه بیرانوند ایجاد کرد. نخستین موقعیت جدی بازی را آبادانی‌ها دقیقه ۱۰ ایجاد  کردند که ضربه سر عیسی آل‌کثیر روی کرنر ارسالی از سمت چپ به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه پرسپولیسی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و سعی کردند با پاسکاری‌های متوالی و تغییر مدام جناح بازی، راهی به دروازه نفت پیدا کنند. دقیقه ۲۰ پاس بیرون پا و زیبای مهدی ترابی، عبدی را در موقعیت تک به تک قرار داد که تعلل این بازیکن باعث از بین رفتن این فرصت شد. در ادامه باز هم شاگردان دراگان اسکوچیچ صاحب موقعیت شدند. دقیقه 25 فرار آل‌کثیر از فضای پشت محمد انصاری و سر توپ زیبای او، فرصت مناسبی را برای این بازیکن به وجود آورد که ضربه اش با واکنش علیرضا بیرانوند به تیر دروازه برخورد کرد و به کرنر رفت. در ادامه تلاش دو تیم فایده ای نداشت و حتی فرصت تک به تک محمد نادری در دقیقه ۴۳ توسط ناصر سالاری دفع شد تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.
پرسپولیس نیمه دوم را با یک تغییر آغاز کرد و فرشاد احمدزاده به جای محمد نادری وارد زمین شد. پرسپولیس که عطش گلزنی داشت، دقیقه 54 به هدف خود رسید. مهدی ترابی که در سمت راست زمین صاحب توپ شده بود، پس از یک و دو با محسن ربیع‌خواه تا پشت محوطه جریمه صنعت نفت پیش رفت و با شوتی فنی و زیبا، دروازه آبادانی‌ها را باز کرد. دقیقه 59 دومین تعویض پرسپولیس انجام شد و علیپور جای عبدی را گرفت. در ادامه اسکوچیچ تعویض‌هایی انجام داد تا بلکه شاگردانش بتوانند بازی را به تساوی بکشانند و در سوی مقابل شاگردان کالدرون درصدد افزایش گل‌های خود بودند. تلاش بازیکنان دو تیم ثمری نداشت و بازی با همان نتیجه 1-0 به پایان رسید تا پرسپولیس هم به جمع 8 تیم نهایی جام حذفی بپیوندد. محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از بازی گفت: «طبق معمول بازی دست ما بود اما همین که بردیم، غنیمت است.»
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد