hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اردبیل| ضرورت راه‌اندازی پژوهشکده بیماری‌ سرطان گوارش در اردبیل

اردبیل| ضرورت راه‌اندازی پژوهشکده بیماری‌ سرطان گوارش در اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: استان اردبیل مرکز شیوع سرطان گوارش به ویژه سرطان مری در کشور است و توجه ویژه مسؤولان برای راه‌اندازی پژوهشکده این بیماری‌ در استان را نیازمندیم.
محمد فیضی در مراسم تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و استانداری اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  اظهار کرد: استان اردبیل مرکز شیوع سرطان گوارش به ویژه سرطان مری در کشور بوده و خواستار توجه ویژه مسؤولان جهاد دانشگاهی برای راه‌اندازی پژوهشکده این بیماری‌ در استان هستیم.
وی گسترس فعالیت‌های جهاددانشگاهی را در استان ضروری خواند و افزود: انتظار داریم جهاددانشگاهی با استفاده از چهره‌های شاخص بومی اردبیل که از نخبگان علمی و پزشکی کشور و این نهاد انقلابی هستند در زمینه ایجاد مراکز درمانی مورد نیاز استان اقدام کنند.وی قابلیت‌های فراوان استان اردبیل را در زمینه‌های علمی و توسعه توریسم سلامت یادآور شد و بیان کرد: اردبیل این ظرفیت را دارد که از طریق مرز بیله‌سوار، توریسم سلامت را در کشورهای حوزه آسیا و قفقاز توسعه دهد. فیضی به مشکلات جهاددانشگاهی برای تأمین فضای فیزیکی مناسب برای توسعه فعالیت‌های مرکز درمان ناباروری قفقاز و ایجاد شعب در شهرستان‌های استان اشاره کرد و خواستار مساعدت فرمانداران برای تحقق رفع این مشکل شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد