hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بازدید هیأت روسیه از بندر شهید بهشتی چابهار

بازدید هیأت روسیه از بندر شهید بهشتی چابهار

مدیر منطقه آزاد آستراخان روسیه به منظور بررسی فرصت های سرمایه گذاری و امکانات بندر چابهار از بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کرد.

به گزارش رویدادایران به نقل از  روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، هیأتی متشکل از مدیر منطقه آزاد آستراخان روسیه و نماینده مجلس دومای روسیه به منظور بررسی زیرساخت ها و امکانات بندر چابهار از این بندر بازدید کردند.

در این بازدید که پنجشنبه (19 آبان) صورت گرفت، هیأت روسی به منظور بررسی ترانزیت کالاهای روسیه از مبدأ هند و آسیای جنوب شرقی از زیرساخت های طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار بازدید نموده و در نشستی با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان، ظرفیت ها، مزایا و فرصت های بندر چابهار و نقش بندر چابهار در کریدور شمال – جنوب مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در این جلسه با اشاره به زیرساخت‌های ایجاد شده، تخفیفات و تشویقات برای صاحبان کالا و سرمایه گذاران در بندر تأکید کرد: محدودیتی برای پذیرش کشتی های بزرگ و ارائه خدمات زیربنایی در بندر چابهار وجود ندارد.
 وی افزود: بسته های پیشنهادی در حوزه های ساخت اسکله، ساخت پسکرانه، ترمینال های کانتینری و مواد فله به سرمایه گذاران بخش خصوصی و خارجی ارائه می گردد.

سرگی میلوشکین مدیر منطقه آزاد آستراخان روسیه نیز اظهار کرد: بندر چابهار بندر بسیار مهمی در سیستم حمل و نقل کالاست که می تواند برای ترانزیت بار و کالا به روسیه و کشورهای آسیای میانه مورد استفاده قرار گیرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد