hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اردبیل| راه‌اندازی نخستین رادیوی گردشگری استان

اردبیل| راه‌اندازی نخستین رادیوی گردشگری استان

بیش از شش سال است که صحبت از راه‌اندازی رادیو گردشگری در اردبیل می‌شود و حالا سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل از افتتاح آن در آینده نزدیک خبر داد. نادر فلاحی گفت: در چهارمین نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل نخستین رادیو گردشگری استان اردبیل رونمایی می‌شود.


وی اظهار داشت: استان اردبیل دارای جاذبه‌های تاریخی، توریستی و گردشگری فراوانی بوده که در راستای معرفی هر چه‌بهتر این ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده است.

وی از طراحی سه اپلیکیشن معرفی آثار تاریخی، جاذبه‌های گردشگری، تأسیسات گردشگری، جاذبه‌های میراثی و نیز صنایع‌دستی استان خبر داد و افزود: این اپلیکیشن‌ها در چهارمین نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل رونمایی خواهد شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: این اپلیکیشن‌ها پس از رونمایی در سایت بازار قرارگرفته و علاقه‌مندان به حوزه گردشگری استان می‌توانند با دانلود آن در زمینه جاذبه‌های گردشگری استان اطلاعات لازم را به دست آورند.

فلاحی از رونمایی از نخستین رادیو گردشگری استان اردبیل در این نمایشگاه خبر داد و گفت: رونمایی از ترانه جاذبه‌های گردشگری استان و پویانمایی طنز جاذبه‌های شاخص گردشگری اردبیل نیز برای این نمایشگاه در نظر گرفته‌شده که بر اساس هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل با تأکید بر بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان تصریح کرد: به‌منظور معرفی هر چه‌بهتر نمایشگاه محلی برای استقرار خبرنگاران رسانه‌های فعال استان در نمایشگاه در نظر گرفته‌شده تا نسبت به پوشش خبری نمایشگاه اقدام شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد