hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فریدونشهر رکورددار بارش‌ در اصفهان/ بارندگی‌ها ادامه دارد

فریدونشهر رکورددار بارش‌ در اصفهان/ بارندگی‌ها ادامه دارد

اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه فریدونشهر پربارش‌ترین شهرستان استان در شبانه روز گذشته بود، گفت: فعالیت سامانه بارشی در استان تا فردا جمعه ادامه دارد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش‌های شبانه روز گذشته در سطح استان، اظهار داشت: بیشترین میانگین بارشی از فریدونشهر با ۲۶ میلیمتر، خوانسار با ۱۷ میلیمتر، داران و بوئین میاندشت با ۱۶ میلیمتر، گلپایگان ۱۵ میلیمتر و چادگان سه میلیمتر بوده ضمن اینکه در سایر نقاط استان نیز بارش‌های کمتر از پنج میلی متر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه بارش صبح امروز در شهر اصفهان یک دهم میلیمتر ثبت شده، خاطرنشان کرد: بارش‌های شامگاه امروز نیز در این کلانشهر پراکنده و کم پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه فعالیت سامانه ناپایدار بارشی در استان تا اوایل وقت فردا جمعه ادامه دارد، گفت: آسمان بیشتر مناطق نیمه ابری تا ابری پیش‌بینی می‌شود و بارش باران به ویژه در نیمه غربی استان شدت دارد.

آقایی اضافه کرد: بارش‌ها در مناطق مستعد گاهی رگباری و همراه با رعد و برق است و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف و مه آلودگی پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین سه تا ۵ درجه سردتر می‌شود، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای صفر درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

منبع: mehrnews-5634305

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد