hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > مشکل مشترکان ایرانسل و رایتل برای ثبت‌نام در سامانه #۶۳۶۹* برطرف شد

مشکل مشترکان ایرانسل و رایتل برای ثبت‌نام در سامانه #۶۳۶۹* برطرف شد

بنا بر اعلام وزارت رفاه، هم اکنون دارندگان سیم‌کارت ایرانسل و رایتل مشکلی برای ثبت‌نام در سامانه #۶۳۶۹* و پیگیری برای دریافت یارانه حمایت معیشتی ندارند و تا ساعتی دیگر نیز مشترکان همراه اول امکان ثبت‌نام در سامانه را خواهند داشت.
در پی اختلال سامانه اعلام وضعیت حمایت معیشتی، وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند که طی یک ساعت اخیر به دلیل بروز مشکل فنی در شماره گیری کد #6369* اختلالی پیش آمده است که تا ساعاتی دیگر این مشکل حل می‌شود.
بیشتر بخوانید: 
نحوه ارائه «بسته معیشتی» به زوج‌های تازه ازدواج کرده 
همچنین در بخش دیگری از این اطلاعیه اشاره شده است که  در بازه زمانی 8 تا 9 صبح امروز حدود 50 هزار کد ملی ثبت شده است و حجم زیاد ثبت کدهای ملی دلیل این اختلال است. از هموطنان تقاضا می‌شود طبق اطلاعیه‌های قبلی فقط سرپرستان خانوار  کد ملی خود را در   #6369* ثبت کنند.  شایان ذکر است تمام سرپرست خانوارها که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده‌اند و خود را واجد شرایط می‌دانند می‌توانند بعدازظهر یکشنبه سوم آذرماه درخواست شماره ملی سرپرست خانوار خود را  به کد دستوری #6369* ارسال کنند. در این صورت ظرف 24 ساعت برای آنها کد رهگیری ارسال می‌شود.
به گزارش تسنیم، پیگیری‌های صورت گرفته از وزارت رفاه حاکی از آن است که اختلال پیش آمده مربوط به مشترکان تلفن همراه اول است و هم‌اکنون دارندگان سیم‌کارت‌های ایرانسل و رایتل می‌توانند از طریق کد دستوری اشاره شده درخواست خود را در سامانه ثبت و پیگیری کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد