hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > خبرگزاری اصولگرا مزدک میرزایی را «عضو شبکه تروریستی» نامید!

خبرگزاری اصولگرا مزدک میرزایی را «عضو شبکه تروریستی» نامید!

خبرگزاری اصولگرا مزدک میرزایی را «عضو شبکه تروریستی» نامید!

یک خبرگزاری که در فضای سیاسی و رسانه‌ای کشور به رسانه‌ای نزدیک به نهادهای نظامی و امنیتی مشهور شده است، در خبری درباره‌ی مطالب مطرح‌شده پیرامون فهرست تیم ملی ایران در جام جهانی، مزدک میرزایی، گزارشگر سابق صداوسیما که مدتی است در شبکه‌ی تلویزیونی ایران اینترنشنال فعالیت می‌کند را «عضو شبکه‌ی تروریستی» نامید!

به‌گزارش انصاف نیوز، متن منتشرشده در تسنیم به این شرح است:

«مزدک میرزایی عضو شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال که گزارشی از وضعیت تیم ملی ایران در این شبکه سعودی می‌داد، مدعی شده بود که سردار آزمون به تیم ملی دعوت نخواهد شد و علت تاخیر در ارائه لیست تیم ملی نیز همین مورد است.

ادعای وی به سیاهه‌ی قطور دروغ‌های این شبکه سعودی افزوده شد چرا که ساعتی پس از این ادعا، لیست تیم ملی ارائه و آقای آزمون نیز با نظر آقای کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت شد.

اینترنشنال به همراهی منافقین و برخی دیگر از گروهکهای تروریستی در تدارک کمپینی برای حاشیه سازی علیه تیم ملی و بر هم زدن آرامش بازیکنان هستند. آنها پس از آنکه در کمپین تلاش برای محروم سازی ایران از جام جهانی ناکام ماندند در تلاشند تا با فشارها و عملیات روانی بر روی بازیکنان، آرامش را از تیم گرفته و مانع بازیهای مطلوب ایران شوند»

انتهای پیام

برچسب هاایران اینترنشنال خبرگزاری تسنیم مزدک میرزایی

منبع: ensafnews-380938

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد