hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > معرفی و دانلود با کیفیت رها و انگشتر جادو

معرفی و دانلود با کیفیت رها و انگشتر جادو

فیلم سینمایی رها و انگشتر جادو در ژانر فانتزی، کودک و نوجوان به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیر مومنی اصل و بازی نیما فلاح، سحر ولدبیگی تولید شد.


کارگردان

امیر مومنی اصل

تهیه‌کننده

امیر مومنی اصل

نویسنده

منصور بلالی

بازیگران

نیما فلاح

سحر ولدبیگی

رها بلالی

موسیقی

محمد محتشمی

تاریخ‌های انتشار

12 آبان 1401

مدت زمان

95 دقیقه

کشور

ایران

زبان

فارسی

فیلم سینمایی رها و انگشتر جادو محصول سال 1401 کشور ایران به کارگردانی امیر مومنی اصل و نویسندگی داستان و فیلمنامه ، منصور بلالی که در این امر کیانوش اسلامی با همراهی پرویز قدسی منصور بلالی را در نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی همراهی کرده اند. این فیلم در جشنواره بین المللی فیلم رشد به عنوان نماینده کشور ایران حضور یافت و توانست از 137 کشور حضور یافته به عنوان 9 فیلم برتر به مرحل پایانی راه یابد اما در پایان موفق به دریافت آن نشد. جشنواره فیلم رشد هر توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و دفتر تأمین رسانه‌های آموزشی وزارت آموزش و پرورش برگاز میشود و کشور های مختلفی از تمامی قاره ها نماینده های خود را به این جشنواره معرفی می نمایند. این جشنواره با موضوع کودک و نوجوان می باشد که در آن فیلم ایرانی رها و انگشتر جادو ساخته امیر مومنی اصل توانست به عنوان 9 فیلم برتر به مرحله پایانی راه یابد.

 
 


اما فیلم جدید امیر مومنی اصل با نام رها و انگشتر جادو آنگونه که در جشنواره رشد توانست نگاه منتقدین را به خود جذب نماید در گیشه و اکران خود ناکام ماند و نتوانست گروه سنی هدف خود را به فیلم جدیدش سوق دهد و در پایان در تاریخ 12 آذر ماه 1401 در شبکه نمایش خانگی منتشر گردید.

در این فیلم هنرپیشگانی همچون عارفه نظامی، النا منیعی، میثم حسینی، محمد رضا نجفی، هادی عبدالمالکی، مهدی بیگدلیا، آزاده قدیمی، کیانا صفر زاده و سودابه توفیقی اشاره کرد. سایر بازیگران فیلم سینمایی رها و انگشتر جادو را سیما رحمتی، پرنیا مرادی، مرتضی خندان به ایفای نقش خود جلوی دوربین پیام نیکومنش پرداخته اند.

داستان فیلم رها و انگشتر جادو

در خلاصه داستان فیلم سینمایی رها و انگشتر جادو آمده است: بابا محسن باستان شناس است و همراه با دخترش رها برای کشف یک غار مخوف به شمال ایران سفر می کنند؛ وقتی به غار می رسند، ناگهان زمین لرزه اتفاق می افتد و باعث وحشت بابا محسن و رها می شود. زلزله که تمام می شود، آتوسا بعد از 6 هزار سال استراحت، از درون یک تابوت قدیمی بیدار شده و وارد زندگی انسان های امروزی می شود. با ورود آتوسا، زندگی بابا محسن و رها دچار اتفاقات بسیار پر هیجان و چالش بر انگیزی می شود. اما تا اینکه...

دانلود قانونی

انتخاب کاربر

کیفیت 480p

کیفیت 720p

کیفیت 1080p

کیفیت 1080hq

کیفیت bluray

کیفیت all

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد