hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آذربایجان غربی > آذربایجان غربی| آغاز به کار سومین جشنواره گیلاس اشنویه

آذربایجان غربی| آغاز به کار سومین جشنواره گیلاس اشنویه

سومین جشنواره گیلاس اشنویه با حضور معاونان سیاسی امنیتی و هماهنگی امور  اقتصادی استاندار آذربایجان غربی، تعدادی از روسا و مدیران دستگاه‌های اجرایی، نماینده مردم اشنویه و نقده در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اهالی هنر و شهروندان اشنویه آغاز به کار کرد.
در این مراسم معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: امروز ما به اشنویه آمده‌ایم تا با همکاری مدیران اقتصادی فضا را برای ایجاد کسب و کار در منطقه بیشتر فراهم کنیم.
رضا حسینی افزود: در این راستا برنامه کاری را خود شروع کرده‌ایم، موضوع هدایت مالی را که گشایش اشتغال را در پیش رو داشته باشد را مجدانه پی گیر هستیم.
وی گفت: در این مسیر دست تمام سرمایه گذاران را خواهیم بوسید و اجازه نخواهیم داد پشت درهای بسته بمانند تمام تلاش خود را برای همراهی و حل مشکلات سرمایه گذاران به کار خواهیم بست.
تصویب منطقه ویژه اقتصادی شهرستان اشنویه
نماینده مردم اشنویه و نقده در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تاکید بر اهمیت پرهیز از هر نوع نگاه قومیتی در مدیریت‌ها اظهار داشت: کاسبان فضای قومیتی، مردم را به جان هم می‌اندازند در حالیکه استاندار کنونی آذربایجان غربی در پاکدستی و مبارزه با فساد و بی عدالتی در استان پیشتاز است بنابراین برای استاندار آذربایجان غربی آرزوی سلامتی دارم.
عبدالکریم حسین زاده گفت: هرگز از قوانینی حمایت نکرده‌ام که یک زرتشتی نتواند در شورای شهر حضور یابد چون نژادپرستی را نپذیرفته و نخواهیم پذیرفت اما کسانی بین ما هستند که کاسبان فضای قومیتی هستند و مردم را به جان هم می‌اندازند.
وی گفت: هرگز در اندیشه‌هایم نسبت به برادران آذربایجانی، زرتشتی و سایر اقوام و ادیان تبعیض قائل نشده‌ام بنابراین بیایید شرایطی را ایجاد کنیم که همه خود را شهروند این کشور بدانند و هرگز با عینک قومیتی به یکدیگر نگاه نکنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد