hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اعتراف اشرار بازداشتی در اصفهان به ارتباط با سرویس‌های بیگانه

اعتراف اشرار بازداشتی در اصفهان به ارتباط با سرویس‌های بیگانه

تعدادی از اشراری که قصد سوءاستفاده از اعتراضات و مطالبات مردمی روز شنبه اصفهان را داشتند، بازداشت شدند و به سرپل‌های ارتباطی خود اعتراف کردند.
یک مقام امنیتی در رابطه با آخرین وضعیت اغتشاشات اشرار در سطح استان اظهار کرد: تا امروز میزان خسارت واردشده به اموال مردم و اموال عمومی استان اصفهان بالغ میلیاردها تومان برآورد شده است که رقم دقیق آن توسط مسؤولان مربوطه در دست بررسی است.
وی ضمن تأکید بر حصول آرامش کلی در سطح اصفهان در رابطه با لیدرهای بازداشت‌شده در آشوب‌های شنبه و یکشنبه گذشته اصفهان تصریح کرد: تعدادی از اشراری که قصد سوءاستفاده از اعتراضات و مطالبات مردمی روز شنبه اصفهان را داشتند، بازداشت شدند.
این مقام آگاه در ادامه تصریح کرد: این اشرار که به صورت سازمان‌یافته در مسیر سلب آراش و امنیت عمومی تلاش می‌کردند، پس از دستگیری تا کنون به ارتباط با سرویس‌های جاسوسی و بیگانه اعتراف کرده‌اند.
به گزارش فارس، در پی افزایش قیمت بنزین در طرح جدید دولت و پرداخت یارانه آن به خانوارها از ابتدای روز جمعه، این طرح با موافقت‌ها و مخالفت‌هایی همراه بود؛ در همین راستا روز شنبه 25 آبان و پس از اعتراض مردمی نسبت به این موضوع، عده‌ای از اشرار با سوءاستفاده و ایجاد ناامنی و مزاحمت برای مردم، به اموال عمومی و زیرساخت‌های شهری خسارت وارد کردند که این اقدامات در شامگاه روز یکشنبه با اشراف نیروهای برقراکننده نظم در اصفهان پایان یافت.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد